راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی مبارزه با استکبار است
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۹:۱۹
شناسه : 292539
4
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی مبارزه با استکبار بوده و در مقابل اندیشه و تفکر سازش قرار دارد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در مراسم یادواره شهید سلیمانی و شهدای ممدل حوزه دو شهری میاندوآب در سخنانی با اشاره به ویژگی های مکتب حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم تربیت یافته مکتب علوی فاطمی و مکتب عاشورا است که در مقابل دنیای استکبار ایستاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی مبارزه با استکبار است، افزود: آمریکا نماد استکبار از آغاز تا امروز بوده و مرگ بر آمریکا نیز شعار محوری و مکتبی ما و تمام انسان های آزاده در دنیا است.

وی با اشاره به اینکه عده ای از افراد با اندیشه غربگرایی و با طرح مسائلی مانند سازش، به دنبال فریب افکار هستند، گفت: امروز هر جا بحث از چپاول و غارت است، رد پایی از آمریکا در آنجا دیده می شود  و در هر جای دنیا ملتی قیام کند شعارش مرگ بر آمریکا است.

پالهنگ با بیان اینکه ما ملت شهادتیم و ما مرد میدان هستیم، تصریح کرد: تفکر و مکتب حاج قاسم سلیمانی در مقابل اندیشه و تفکر سازش قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با ابراز تاسف نسبت به افرادی که تسخیر لانه جاسوسی را اشتباه می دانند، گفت: کسانی که دم از سازش به آمریکا می زنند به تاریخ مراجعه کنند و دشمنی های آمریکا با ملت ایران و نظام و انقلاب اسلامی را مرور کنند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با ایجاد داعش جنگ نیابتی آغاز کردند، افزود: داعش زاییده اندیشه های انگلیسی و آمریکایی و وهابی بود که با پیشرفته ترین تجهیزات حمایت می شد ولی حاج قاسم این بحران را از بین برد.

پالهنگ با اشاره به برخی ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ولایتمداری و اخلاص شهید سلیمانی از ویژگی های ایشان بود که به سردار دلها تبدیل شد و  توصیه حاج قاسم به همه ما نیز ولایتمداری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین با تاکید بر اینکه انتقام سخت قطعی است، تصریح کرد: قاتلان پلید بدانند که انتقام سخت قطعی است و این را نیز تمام مردم اعلام می کنند که برای انتقام سخت آماده ایم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.