راه و رسم شهدا در جامعه جاری شود
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
شناسه : 292995
6
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب گفت: باید در زندگینامه و وصیتنامه شهدا مطالعه کرد و از راه و رسم شهدا درس بگیریم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم یادواره شهدای عشایر در روستای تلخاب میاندوآب که به همت حوزه ویژه نبی اکرم(ص) حاج حسن برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: خون شهدا بود که طاغوت را از بین برد.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به جایگاه والای شهدا، افزود: شهدا ولی نعمتان ما بوده و از جایگاه والایی در نزد پروردگار برخوردار هستند و عند ربهم یرزقون اند و شهدا مقام و جایگاهی دارند که حتی علمای بزرگ نیز به آن غبطه می خورند.

وی با بیان اینکه دشمنان دائما به دنبال فتنه و تقابل هستند، گفت: اگر شهدا و خون پاک شهدا و نعمت ولایت نداشتیم، قصه ما به گونه ای دیگر نوشته می شد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید همواره نام و یاد شهدا را گرامی بداریم، تصریح کرد: باید در زندگینامه و وصیتنامه شهدا مطالعه کرد و از راه و رسم شهدا درس بگیریم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مجالس شهدا به ما درس اقتدار، پیشرفت و مسئولیت پذیری می دهد، اظهار کرد: شهدا ایمان داشتند، باور داشتند، ایثار داشتند و فداکار بودند و وطن پرست و ولایتمدار بودند و باید به حال شهدا غبطه بخوریم.

انقلاب اسلامی به ما عزت و اقتدار بخشید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: باید فرهنگ شهدا و انقلابی گری را به نسل حاضر بشناسانیم و انتقال دهیم.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با بیان اینکه باید قدردان امنیت باشیم، اظهار کرد: امروز امنیت ایران اسلامی در سایه رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دنیا بی بدیل است.

وی هم چنین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به ما عزت و اقتدار بخشید، افزود: ما اکنون در قبال انقلاب وظیفه داریم تا با مدیریت جهادی ، به تبیین اندیشه های امامین انقلاب پرداخته و شبانه روز تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.