راه غلبه بر مشکلات پیروی از ولایت و عمل به توصیه های رهبری است
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۸:۱۴
شناسه : 298110
8
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی: جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: تنها راه سعادت ما پیروی از ولایت است و خارج از مسیر ولایت، به سعادت و پیروزی نخواهیم رسید.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در مراسم سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای گرده رشت میاندوآب با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: امروز فرهنگ ایثار و شهادت جهان شمول شده و دشمن نیز از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هراس است .

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: یکی از اهداف سند ننگین غربی ۲۰۳۰ این بود که نوجوانان و جوانان از فرهنگ ایثارو شهادت فاصله بگیرند و در این راستا نیز بود که به دنبال حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی بودند.

وی گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از مکتب عاشوراست و با توسل به حضرت زهرا(س) حماسه آفریده و کارهای ناشدنی را شدنی کردند.

رحیمی با اشاره به اینکه دشمنان نمی توانند بزرگی و عظمت اسلام را ببینید لذا انواع توطئه ها را علیه حکومت و نظام اسلامی برنامه ریزی می کنند، تصریح کرد: در دنیایی که کسی جرات تو گفتن به آمریکا ندارد، بزرگترین پایگاهش را هدف موشک قرار می دهیم بدون اینکه بتوانند غلطی کنند و این همان قدرت اسلام است که دشمنان را عقب رانده و آنها را مایوس کرده است.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان امروز با استفاده از جنگ نرم و فرهنگی به دنبال تغییر اذهان و تفکرات هستند، اظهار کرد: در این زمینه صاحبان علم و اندیشه وظیفه سنگینی دارند و باید از اندیشه اسلامی دفاع کنند.

وی با اشاره به بخش هایی از وصیتنامه شهید سلیمانی، افزود: شهید سلیمانی از جمهوری اسلامی به عنوان حرم یاد می کنند و وظیفه تک تک ما را در دفاع از این حرم سنگین و مهم می دانند و لذا وظیفه داریم به این اوجب واجبات به نحو احسن عمل کنیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه  تنها راه سعادت ما پیروی از ولایت است و خارج از مسیر ولایت، به سعادت و پیروزی نخواهیم رسید، تصریح کرد: ریشه مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، عدم تبعیت از رهبری و عمل نکردن به توصیه های ایشان است.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی هم چنین به حماسه مردمی ۹ دی نیز اشاره کرد و گفت:دشمن در فتنه ۸۸ نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشانه گرفته بود و برای اهداف خود نیز برنامه ریزی های گسترده ای انجام داده بودند ولی هوشیاری و بصیرت مردم توطئه های آنان را خنثی کرد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.