راه حل مشکلات، عمل به دستورات و آموزه های دین است/ دشمن به دنبال تزلزل در اعتقادات مردم بویژه جوانان است
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
شناسه : 272317
4

امام جمعه میاندوآب گفت: اگر بخواهیم مشکلات کاهش یابد، چاره ای جز بازگشت به دستورات دین و توجه به آنها نداریم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امروز در همایش روحانیون جنوب استان آذربایجان غربی در میاندوآب با اشاره به نقش علما و روحانیت در حفظ دین  و مکتب، اظهار کرد: علما و روحانیت، اسلام را قرن ها حفظ کرده و به نسل کنونی انتقال داده اند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان به دنبال از بین بردن و تزلزل جایگاه روحانیت در بین مردم هستند، افزود: یکی از مهم ترین برنامه هایی که دشمنان پیگیری می کنند، تزلزل و از بین بردن جایگاه روحانیت در نزد مردم است که سال هاست آن را دنبال می کنند.

وی با تاکید بر اینکه روحانیون باید ارتباط خود را با مردم و بویژه جوانان تقویت کنند، گفت: دشمن به دنبال دین گریزی و دین هراسی جوانان است و ارتباط با جوانان و مردم می تواند رابطه بین دین و مردم را تقویت کند.

حسن زاده با اشاره به اینکه برخی از مشکلات مانند افزایش طلاق و مواردی مانند افزایش خانه سالمندان در نتیجه دوری از دستورات دینی است، تصریح کرد: اسلام می گوید ازدواج ولی از هر چهار ازدواج یکی به طلاق منجر می شود و اسلام می گوید احسان و نیکی به پدر و مادر ولی خانه های سالمندان افزایش می یابد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: اگر بخواهیم مشکلات کاهش یابد، چاره ای جز بازگشت به دستورات دین و توجه به آنها نداریم.

وی گفت: دشمن با حیله و نیرنگ می خواهد تا مردم را به سمت خود بکشاند، بنابراین باید ارتباط با خدا را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروزه مجالس ختم و ترحیم نیز به هتل ها و رستوران ها کشیده می شوند، گفت: نباید اجازه داد تا مجالس از مساجد خارج شوند و باید برای رونق مساجد تلاش کرد و در مساجد باید همیشه به روی مردم باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.