راه اندازی ۱۲ نانوایی جدید در روستاهای میاندوآب/ مشکل تامین وتهیه نان ۱۰ هزار روستایی رفع شد
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
شناسه : 299206
7
رئیس اداره غله میاندوآب خبرداد؛ رئیس اداره غله میاندوآب گفت: بر اساس نیاز سنجی در مناطق مختلف میاندوآب درطول یک سال گذشته  مجوز  تاسیس ۱۲ واحد نانوایی جدید صادر شده است.
پ
پ

حسن رشدی ملکی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: برابر  پایش و نیاز سنجی مناطق مختلف میاندوآب درطول یک سال گذشته  مجوز  تاسیس ۱۲ واحد نانوایی جدید صادر شده است.

رئیس اداره غله میاندوآب  افزود: مجوز تاسیس این نانوایی های در روستاهای خیرآباد، حاج حسن، شکورکندی، گرده گل، کوسالار، یاغلان تپه، اولامچی، چوغانلو،نصیرکندی وتپه رش که فاقد نانوایی بودند، صادر شده است.

وی گفت: با بهره برداری این واحدها مشکل تامین وتهیه نان بیش از ۱۰ هزار نفر ازساکنین این روستاها مرتفع می شود.

رشدی ملکی با بیان اینکه مجوز تعداد سه واحد جدید نیز در روستاهای قورقچی، شیرین آب و ارمناک صادر شده است، تصریح کرد: این واحدها نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید که با بهره برداری از این واحدها مشکل تهیه نان حدود سه هزار نفر از اهالی روستاها برطرف خواهد شد.

رئیس اداره غله میاندوآب با بیان اینکه این شهرستان در ایجاد نانوایی جدید در مناطق محروم روستایی وکم برخوردار فاقد نانوایی  درطول یک سال گذشته رتبه اول را در استان کسب نموده است، افزود: سهمیه تمامی واحدهای جدید از محل آرد خام وتعدیل سهمیه واحدهایی که بیش از نیاز واقعی آرد دریافت می کردند تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه مجوزفعالیت وپروانه کسب ۱۲ واحد که درحال فعالیت هستند نیز از طریق اتحادیه نانوایان صادر و جهت ثبت درسامانه خرید یکپارچه آرد کشور به تهران ارسال شده است، تصریح کرد:جهت رفاه حال اهالی این روستاها سهمیه آرد ماهانه آنها از اولین روز صدور پروانه کسب ازطریق اداره غله تامین و دراختیار مردم شریف قرار داده شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.