راه اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان عباسی میاندوآب
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۹:۱۳
شناسه : 278838
2

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از راه اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب برای اولین بار در بیمارستان عباسی این شهرستان خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام خبر راه اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب در این شهرستان، گفت: هم اکنون بخش جراحی مغز و اعصاب  که یکی از آرزوهای دیرینه و مطالبه اصلی مردم بود در بیمارستان عباسی میاندوآب راه اندازی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به اینکه این شهرستان قطب درمان جنوب آذربایجان غربی است، اظهار کرد: با راه اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب، علاوه بر مردم میاندوآب، مردم جنوب استان نیز از خدمات آن بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه حوادث جاده ای در این منطقه زیاد است، افزود: متاسفانه آمار حوادث جاده ای زیاد است که در نبود بخش جراحی مغز و اعصاب، بیماران و مجروحان جاده ای را که بیشتر از ناحیه سر و گردن مصدوم می شوند با مشکل مواجه می ساخت و باید به مرکز استان و یا سایر استان ها مراجعه می کردند که با راه اندازی این بخش در میاندوآب، این مشکل حل می شود.

حیدری تصریح کرد: از سوی دیگر راه اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب سبب افزایش امید به درمان با جلوگیری از هدررفت فرصت طلایی درمان، کاهش هزینه های درمانی مردم، خطرات احتمالی ناشی از حوادث جاده ای و صرفه جویی در وقت می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب هم چنین با بیان اینکه تجهیزات لازم برای راه اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب خریداری شده است، افزود: همچنین دوره های آموزشی لازم نیز به منظور آشنایی پرسنل و کادر درمانی بیمارستان عباسی با رشته جراحی مغز و اعصاب توسط متخصص مغز و اعصاب برگزار شده است.

وی با بیان اینکه جراحی مغز و اعصاب رشته پرهزینه ای است، گفت: برای اینکه تمام بیماران پوشش داده شود، نیاز به تجهیزات بیشتری است ولی با توجه به محدودیت های اعتباری دولت، این هزینه برای شبکه بهداشت و درمان سخت است و از همین رو انتظار داریم خیران حوزه سلامت که همیشه در امورات خیر به ویژه در عرصه سلامت پیشگام هستند در این راستا نیز یاریگر ما باشند.

*عکس تزئیینی است

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.