راه ارتباطی ۲۵ روستا در باروق بر اثر بارش برف مسدود شد
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
شناسه : 305142
7
فرماندار باروق گفت: راه ارتباطی 25 روستا در منطقه به علت بارش برف مسدود شد.
پ
پ

صالح حسینی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: بارش برف که از روزهای گذشته در منطق شروع شده است، همچنان ادامه داشته و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات باروق، راه های ارتباطی ۲۵ روستا را مسدود کرد.

فرماندار باروق با بیان اینکه به دنبال این موضوع اکیپ های راهداری که در منطقه حضور دارند فعالیت خود را برای بازگشایی محورهای ارتباطی آغاز کردند، افزود: با حضور و تلاش اکیپ‌های راهداری، محورهای روستایی بازگشایی شده اند.

وی گفت: اکیپ های راهداری همچنان در منطقه حضور داشته و با استفاده از امکانات موجود برای بازگشایی مسیر روستاها تلاش می کنند.

حسینی هم چنین با تاکید بر رعایت توصیه های ایمنی توسط رانندگان و مردم، تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن مسیرها بویژه در بخش نختالو، از مردم عزیز خواهشمندیم از مسافرت ها و تردد غیرضروری در محورها خودداری کنند.

فرماندار باروق گفت: هم چنین در صورت ضرورت سفر به مناطق شهری، ضروری است رانندگان در این فصل زنجیر چرخ را همراه داشته و از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو و برف پاک کن مطمئن شوند.

حسینی اظهار کرد: مردم عزیز در هر ساعت از شبانه روز مشکلی در این زمینه داشته باشند، می توانند با آقای قدسیان مدیریت بحران فرمانداری به شماره ۰۹۱۴۱۸۳۷۶۱۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.