راهیان نور حرکت عظیم فرهنگی است/ ۴۵۰ نفر از میاندوآب به اردوی راهیان نور اعزام می شوند
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
شناسه : 298513
6
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: امسال بر اساس سهمیه ابلاغی، پیش بینی اعزام ۴۵۰ نفر توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به مناطق عملیاتی جنوب کشور را کرده ایم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در در جلسه شورای اداری و قرارگاه شهرستانی راهیان نور میاندوآب در سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: راهیان نور یک فناوری و حرکت نرم است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: راهیان نور حرکت عظیم فرهنگی است که در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان بسیار تاثیر گذار است.

وی گفت: شهدا و رزمندگان اسلام از جان و مال خویش گذشتند و برای ما عزت و سربلندی و امنیت و آرامش به ارمغان آوردند و لذا باید قدر خون این عزیزان را بدانیم و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

پالهنگ با تاکید بر اینکه باید به موضوع ایثار و شهادت در دانشگاهها و مدارس پرداخته شود، تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ارزش های این مرز و بوم یک فرهنگ و ارزش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه باید یادگاران دفاع مقدس را ارج نهیم، اظهار کرد: یادگاران دفاع مقدس، سرمایه‌های ملی هستند و باید ارج نهاده شوند.

وی افزود: باید در مقابل تحریف ایستاد و فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال داد.

پالهنگ در ادامه با اشاره به پیش بینی اعزام ۴۵۰ نفر توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: طبق سهیمه ابلاغی ۳۲۰ نفر از میاندوآب، ۴۰نفر از چهاربرج و ۴۰نفر از باروق و ۵۰ نفر نیز به صورت خانوادگی به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.