راهیان نور بستری مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
شناسه : 306111
5
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: اردوهای راهیان نور بستر و حرکتی مناسب در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی است.
پ
پ

علی پیام در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه مراسم بدرقه کاروان های راهیان نور از شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: راهیان نور حرکتی در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: راهیان نور حرکتی است که بتوانیم نسل امروزی را با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در راه دفاع از انقلاب و اسلام و تمامیت ارضی کشور جانفشانی کردند، گفت: امروز باید همان فرهنگ ایثار و فداکاری سال های اول انقلاب را به نسل امروزی انتقال دهیم.

پیام با اشاره به اینکه شهرستان میاندوآب نیز در دوران دفاع مقدس نقش و جایگاه مهمی داشته است، تصریح کرد: میاندوآب زادگاه شهیدان باکری و ۸۵۰ شهید سرافراز اسلام است و مناطق ارزشمندی دارد که در بحث اردوهای راهیان نور می تواند مورد توجه زائران و کاروان های راهیان نور باشد.

فرماندار ویژه میاندوآب اظهار کرد: ان شالله بتوانیم در این زمینه نیز بستر و موقعیت مناسب را برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی فراهم سازیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.