راهیان نور، نسل امروزی را با نسل اول انقلاب پیوند می دهد
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
شناسه : 263742
8

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: اردوهای راهیان نور، نسل امروزی را با نسل اول انقلاب پیوند می دهد و این یوند بین نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب با نسل اول از جمله مهمترین آثار و برکات راهیان نور است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احمد علی اسدپور، امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور شمال غرب کشور با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای آشنایی نسل امروزی با رشادت های نسل اول انقلاب است، اظهار کرد: نسل اول انقلاب در جبهه ها حاضر شده و با سلاح ایثار و شهادت در مقابل دشمنان ایستادند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب افزود:  اردوهای راهیان نور، نسل امروزی را با نسل اول انقلاب پیوند می دهد و این یوند بین نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب با نسل اول از جمله مهمترین آثار و برکات راهیان نور است.

وی با تاکید بر اینکه باید این رشادت ها و ایثارگری ها را به نسل فعلی انتقال دهیم، گفت: ما هزاران شهید و جانباز برای این انقلاب داده ایم و هنوز هم عطر شهادت در کشور ما می پیچد و لذا باید این امنیت را قدر دانست.

اسدپور با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب، سازندگی اخلاقی را در نسل فعلی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه شنیدن مانند دیدن نمی شود وآن همه ایثارگری قابل بیان در جملات و عبارات نیست، اظهار کرد:  باید آن فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل کنونی و آینده انتقال داد و از اردوهای راهیان نور به بهترین نحو پشتیبانی کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.