راهیان نور، زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید فراهم می کند
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۴۴
شناسه : 263832
7

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت:  اردوهای راهیان نور زمینه ای برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نشر این فرهنگ در سطح و بدنه جامعه است.

پ
پ

سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه اعزام نخستین کاروان راهیان نور از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، اظهار کرد: امسال  یک هزار و 400 نفر بر اساس سهمیه ابلاغی از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در قالب اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه مردم و به ویژه جوانان استقبال گسترده و چشم گیری در سال گذشته و امسال برای ثبت نام و شرکت در این اردوها داشته اند، افزود: اردوهای راهیان نور یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی گفت: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی را برای آشنایی جوانان و نسل امروزی با رشادت های رزمندگان اسلام است.

مولودی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور زمینه ای برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نشر این فرهنگ در سطح و بدنه جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه  در نخستین کاروان 500 نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی اعزام شدند، اظهار کرد: به اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان، در نیمه اول مرداد ماه، یک هزار و 400 نفر در سه کاروان از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شده و در این اردوی یک روزه، از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید می کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.