راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع به یاوه گویی های دشمنان خواهد بود/ 22 بهمن نماد همبستگی ملی و روز دفاع از انقلاب است
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
شناسه : 271675
4

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: اجتماع عظیم مردمی در 22بهمن پاسخی به یاوه گویی دشمنان خواهد بود و ملت ایران یک صدا حمایت خود را از  نظام و انقلاب فریاد می زنند

پ
پ

جهانبخش محبی نیا در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه مراسمات گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 22 بهمن هویت تاریخی، سیاسی، دینی و ملی است.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چه قدر باشکوهتر و باعظمت تر این روز را جشن بگیریم و گرامی بداریم به همان اندازه برای ایران و اسلام و انقلاب عزت و افتخار می آفرینیم.

وی افزود: شرایط جهانی به گونه ای است که باید همبستگی ملی و تمامیت ارضی و برافراشتن پرچم ایران اسلامی را نشان داده و از طرف دیگر ثابت کنیم که ملت ایران ید واحد هستند.

محبی نیا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری پیش بینی کرده اند ان شالله در 22 بهمن امسال صحنه های تماشایی را شاهد خواهیم بود.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم دشمنان خارجی و کشورهای مرتجع منطقه پیام حضور ملت ایران اسلامی را در صحنه های مختلف و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن، دریافت کرده و حیا کنند و بیش از این آبروی خود را نبرند.

وی افزود: بدون شک اجتماع عظیم مردمی در 22بهمن پاسخی به یاوه گویی دشمنان خواهد بود و ملت ایران یک صدا حمایت خود را از  نظام و انقلاب فریاد می زنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.