راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر توطئه های دشمنان انقلاب است
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
شناسه : 305586
4
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی: جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: شهدا چشم انتظار حضور ما هستند و ان شالله با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر حضور خود در صحنه و پشتیبانی از انقلاب اسلامی را به آمریکا و ایادی استکبار نشان می دهیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در مراسم یادواره شهدای ممدل میاندوآب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای عملیات والفجر هشت، اظهار کرد: عملیات والفجر هشت از جمله عملیات هایی در دوران دفاع مقدس بود که معادلات نظامی و سیاسی را بر هم زد.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: هنوز هم در دانشکده های نظامی دنیا، نمی توانند درک کنند که رزمندگان ما در عملیات والفجر هشت چگونه از اروند رود عبور کردند.

وی با بیان اینکه دشمن از این فرهنگ ایثار و شهادت ما در هراس است، گفت: در همین راستا بود که آنها با سند ننگین ۲۰۳۰ به دنبال حذف شهید فهیمده ها از کتب درسی دانش آموزان بودند.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی را برنمی تابند، تصریح کرد: دشمنان برای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی، دست به انواع توطئه ها زده و از جنگ تحمیلی گرفته تا ترور و تحریم را بر کشور ما تحمیل کردند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: انقلاب اسلامی ایران، مقدمه ای برای انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هنوز مردم ایران را نمی شناسند، اظهار کرد: جریان ضد انقلاب برای دست یابی به اهداف خود برنامه ریزی می کند ولی مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی همواره توطئه آنها را خنثی می کنند.

سردار رحیمی هم چنین با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: شهدا چشم انتظار حضور ما هستند و ان شالله با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر حضور خود در صحنه و پشتیبانی از انقلاب اسلامی را به آمریکا و ایادی استکبار نشان می دهیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.