راهپیمایی ۲۲ بهمن، صحنه نمایش اتحاد دشمن شکن ملت است
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
شناسه : 305582
5
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی همیشه بیدار بوده و در کنار هم از انقلاب اسلامی حفاظت و حمایت می کنند و این را در 22 بهمن امسال نیز دوباره نشان خواهند داد.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی از سال ۵۷ با قومیت های مختلف دست به دست هم داده و متحد و ملت واحد و یکدست و با بهره گیری از آموزه های الهی در مسیر انقلاب اسلامی قدم برداشته اند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال نیز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ملت ایران با حضور دشمن شکن خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند.

وی گفت: فردا در روز ۲۲ بهمن، بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی می بینید که ملت بیدار ایران اسلامی، حافظ و پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و از انقلاب اسلامی خود که به آسانی به دست نیامده و به پای آن خون ها ریخته شده است، دفاع می کنند و اجازه نمی دهند دشمن به آن آسیب بزند.

عیسی زاده تصریح کرد: این ملت صاحب انقلاب اسلامی و مدافع خون شهدا و حافظ و مدافع ارزش های انقلاب و خون شهدا است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی نگهبان دستاوردهای انقلاب و ادامه دهنده راه امام و شهدا و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند، اظهار کرد:ملت ایران اسلامی همیشه بیدار بوده و در کنار هم از انقلاب اسلامی حفاظت و حمایت می کنند و این را در ۲۲ بهمن امسال نیز دوباره نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.