راهپیمایی ۲۲ بهمن، صدای واقعی مردم ایران
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 316100
7
مردم ایران با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن همبستگی و انسجام خود را که نشانه‌ای از قدرت و اقتدار ملی است به نمایش گذاشته و به دشمنان خود پیامی از عزم و اراده خود برای حفظ و توسعه انقلاب می‌فرستند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، ۲۲ بهمن یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ ایران اسلامی است که در آن مردم ایران با انقلابی بزرگ و بی‌سابقه، رژیم سلطنتی را سرنگون کردند و جمهوری اسلامی را جایگزین آن کردند.

انقلاب اسلامی نه‌تنها در ایران دنیا را تکان داد و در جهان تأثیرات عمیقی داشت و مردم ایران را از روزهای سخت، خفگان، استبداد، ظلم و اوج محرومیت و زیر سلطه استکبار و طاغوت به بیرون کشید و به مردم ایران اسلامی طعم آزادی و استقلال را چشاند و از سوی دیگر یک الگوی نوین از حکومت مردمی و مبتنی بر اسلام را به نمایش گذاشت.

از ۲۲ سال ۵۷ که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید تا کنون، مردم ایران هر ساله در این روز، با حضور گسترده و پرشور خود در خیابان‌ها، پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته و پشتیبانی و حمایت خود را از انقلاب به دنیا اعلام کرده و به دشمنان نشان می‌دهند که همچنان به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا پایبند هستند و از انقلاب و نظام خود دفاع می‌کنند.

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، علاوه بر اینکه یک وظیفه شرعی، اخلاقی، اجتماعی و ملی است که هر ایرانی باید آن را انجام دهد؛ بلکه از اهمیت بسزایی نیز برخوردار بوده و لازم و ضروری است.

 ۲۲ بهمن روز پیروزی حق بر باطل است

در این زمینه امام‌جمعه میاندوآب با دعوت از مردم به شرکت گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: امسال نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده با بیان اینکه ۲۲ بهمن یک روز تاریخی و جشن ملی است، کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی نور بر ظلمت و پیروزی حق بر باطل بوده و ان‌شاءالله در ۲۲ بهمن امسال همه در صحنه حاضر شده و از نظام و انقلاب دفاع خواهیم کرد.

وی گفت: مردم در روز ۲۲ بهمن، با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر خلق کرده و خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان می‌کشند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که تحت هر شرایطی پای انقلاب و نظام و ولایت ایستاده‌اند، تصریح کرد: در ادامه و پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در انتخابات ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور مشت محکمی دیگر بر دهان دشمنان می‌زنیم.

حضور مردم در صحنه‌های انقلاب ضروری است

امام‌جمعه چهاربرج نیز در این زمینه با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: مردم ایران اسلامی با عزمی پولادین در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور یافته و مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌کوبند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی افزود: همه ما باید با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به وظیفه خود عمل کنیم.

وی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه انقلاب ضروری است تا این قیام الهی همچنان زنده بماند، چون خداوند وظیفه مردان باایمان را چنین ترسیم فرموده که هرگاه مطلب مهمّ اجتماعی و حکم جامع امّت اسلامی فرارسد، هرگز صحنه را رها نمی‌کنند.

جلالی با بیان اینکه نسبت عدم حضور مردم در صحنه، گناهی سیاسی‌اجتماعی، محرومیت از حقی بزرگ و بی‌پشتوانه گذاشتن جبهه حق است، تصریح کرد: مشارکت و حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها از مصادیق «امر جامع» قرآن بوده و «تکلیفی شرعی» و «حقی بزرگ» برای آحاد مردم و هم «قدرتی الهی» برای تحقق اهداف الهی است.

مردم حضور پرشوری در راهپیمایی داشته باشند

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار کرد: علی‌رغم همه توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی، در ۲۲ بهمن امسال، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران اسلامی را جشن می‌گیریم.

مهدی عیسی زاده افزود: امروز قدرتمندی و عزت ایران اسلامی تا اقصی‌نقاط دنیا سایه افکنده است و از مدیترانه تا دریای سرخ تحت‌تأثیر اهداف راهبردی ایران اسلامی قرار دارد و این قدرت انقلاب و نظام اسلامی را هیچ قدرت نظامی و سیاسی نمی‌تواند منکر شود.

وی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی همیشه بیدار بوده و در کنار هم از انقلاب اسلامی حفاظت و حمایت می‌کنند و این را با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه امسال نیز دوباره نشان خواهند داد.

همه در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب نیز با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: امسال همه در کنار هم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد.

محمدرضا رضایی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی وظیفه تک‌تک ما است، افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، لبیک به فرمان امام و رهبری بوده و خنثی‌کننده توطئه دشمنان و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب است.

حضور در صحنه، مأیوس‌کننده دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: انقلاب ما انفجار نور بود که ما را از ظلمت رهایی بخشید و به ما عزت و کرامت داد.

سرهنگ پاسدار محمد پیری با بیان اینکه ما انقلاب اسلامی را به این راحتی به دست نیاورده‌ایم و به‌پای آن خون‌ها ریخته شده است، افزود: همه ما وظیفه داریم در صحنه حضور داشته باشیم و راهپیمایی و انتخابات یکی از صحنه‌های مهمی است که باید با حضور خود در صحنه دشمنان را مأیوس کنیم.

وی گفت: باید با زمان‌شناسی و بصیرت، به وظیفه حساس و خطیر خود عمل کرده و با حضور پرشور در راهپیمایی و پای صندوق‌های رأی، دشمنان را که تمام تلاش آنها مأیوس کردن مردم بوده؛ ناامید کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تصریح کرد: قطعاً مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر خلق کرده و برگ زرین دیگری به دفتر تاریخ انقلاب اسلامی اضافه می‌کنند.

 ۲۲ بهمن ۵۷ سرآغازی برای اقتدار و عزت مردم ایران اسلامی

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سرآغازی شد برای اقتدار و عزت مردم ایران اسلامی که برای همیشه در تاریخ ثبت شد و امروز پس از گذشت ۴۵ سال از آن روز تاریخی، هنوز هم که هنوز است مردم پای آرمان‌های این انقلاب اسلامی بوده، هستند و خواهند بود.

از سوی دیگر شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اهمیت‌های مختلفی دارد که می‌توان آن‌ها را به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم کرد.

از نظر داخلی، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب می‌شود که مردم ایران به یادگیری و تداوم فرهنگ انقلابی بپردازند و از تجربه‌ها و درس‌های انقلاب بهره ببرند.

هم چنین مردم ایران با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن همبستگی و انسجام خود را که نشانه‌ای از قدرت و اقتدار ملی است به نمایش گذاشته و به دشمنان خود پیامی از عزم و اراده خود برای حفظ و توسعه انقلاب می‌فرستند.

از نظر بین المللی نیز شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب می‌شود که مردم ایران به جهانیان نشان دهند که انقلاب اسلامی یک حرکت زنده و پویا است که باگذشت ۴۵ سال همچنان اصول و اهداف خود را حفظ کرده و در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان مقاومت می‌کند.

ان‌شاءالله در ۲۲ بهمن امسال نیز مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی، بار دیگر با حضور خود در صحنه برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ انقلاب ثبت کرده و این بصیرت و حضور خود در صحنه را در ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به جهانیان نشان خواهند داد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.