راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۸
شناسه : 312190
2
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی پس از اقامه نماز‌جمعه در استان برگزار می‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر آقایی در گفتگو با خبرنگار حرف رک، اظهار کرد: راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این راهپیمایی روز جمعه ۲۱ مهر، پس از اتمام نمازجمعه، از مصلی امام خمینی (ره) به سمت خیابان شهید نوری تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان برگزار می‌شود.

امامی افزود: مردم نوع‌دوست ارومیه در این راهپیمایی ضمن حمایت از عملیات طوفان‌الاقصی و حملات حماس به اسرائیل، با سردادن شعارهایی، مراتب خشم خود از حملات رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت را اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه، عملیات پیچیده ترکیبی، غرورانگیز و افتخارآفرین طوفان الاقصی؛ ضربه‌ای مهلک و کاری بر پیکره اسرائیل وارد کرده است، گفت: صلح، آزادی، امنیت و آبادانی به جز با نابودی تک‌تک دشمنان حق به دست نخواهد آمد؛ بنابراین امروز پشتیبانی از مردم ستمدیده فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی امری ضروری است.

به گزارش حرف رک، صبح روز شنبه حملات ناگهانی حماس در قالب عملیات طوفان‌الاقصی به مواضع رژیم صهیونیستی در اطراف غزه، باعث غافلگیری مقامات اسرائیلی و واردشدن خسارات بسیاری به این رژیم شد، به‌طوری‌که رسانه‌های اسرائیلی اذعان می‌کنند این رژیم دیگر هرگز به شرایط پیش از طوفان‌الاقصی باز نخواهد گشت.

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری تا امروز که ششمین روز از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی است، بیش از یک هزار و ۳۰۰ صهیونیست کشته و سه هزار و ۳۰۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

به‌علاوه وزارت بهداشت غزه نیز گزارش داده است که در نتیجه حملات متقابل اسرائیل به فلسطین بیش از یک هزار نفر شهید و حدود پنج هزار و ۶۰۰ نفر مجروح شده‌اند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.