راههای روستایی برف گیر میاندوآب بازگشایی شد
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۸:۵۳
شناسه : 278570
6

برف راه چهار روستای بخش باروق از توابع شهرستان میاندوآب را مسدود کرد که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در روزهای گذشته شاهد بارش پراکنده برف و باران در مناطقی از کشورمان و نیز استان آذربایجان غربی بودیم.

گرچه بارش باران سهم شهر میاندوآب از این بارش ها بود ولی بخش باروق میاندوآب مانند همیشه شاهد بارش برف بود و اغلب بارش برف نیز در بخش باروق به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه سبب مسدود شدن راههای این بخش می شود.

مواقعی که بارش برف در میاندوآب آغاز می شود، بیشترین بارش ها در بخش باروق این شهرستان گزارش می شود که دلیل آن کوهستانی بودن منطقه است.

برف راه چهار روستای باروق را مسدود کرد

در این زمینه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب از مسدود شدن راه چهار روستای بخش باروق بر اثر برف خبر داد و به خبرنگاران گفت: راه چهار روستای بخش باروق میاندوآب به دلیل بارش یکی دو روز گذشته برف مسدود شده بود.

علیرضا اشرف زاده اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی راهداران مسیرهای چهار روستای توپ آغاج، گوی خرابه، آللو و گوللو از توابع بخش باروق به طول پنج کیلومتر برف روبی شد.

وی افزود: راهداران با استفاده از امکانات موجود برای بازگشایی مسیر این روستاها که به دلیل کوهستانی بودن، مسدود شده، تلاش خود را آغاز کرده و هم اکنون تردد در این محورهای روستایی انجام می گیرد.

اشرف زاده با اشاره به برف روبی بیش از دو هزار و 500 مترمکعب برف توسط اکیپ راهداری قوروقچی از ۲ روز گذشته، تصریح کرد: با آغاز طرح زمستانی تیم های راهداری در سه راهدارخانه این شهرستان با نیروی انسانی و ماشین آلات لازم مستقر شده اند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب اظهار کرد: بارش برف و کولاک، برخی محور های روستایی به ویژه در نقاط مرتفع این بخش مسدود می شود که در کمترین زمان ممکن با همت راهداران پر تلاش این اداره باز گشایی می شوند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.