راننده امانتدار میاندوآبی، کیف 60 میلیونی را به صاحبش برگرداند
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۳
شناسه : 276348
6

راننده امانتدار تاکسی درون شهری در میاندوآب یک کیف حاوی پول نقد به ارزش 60 میلیون ریال به صاحبش تحویل داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: راننده امانتدار تاکسی درون شهری در میاندوآب که کیف حاوی پول در داخل خودرواش جامانده بود، بدون آنکه به محتویات آن دست بزند آن را به دست صاحبش برگرداند.

نوبخت خدایاری اظهار کرد: این راننده تاکسی بعد از مشاهده این کیف که حاوی ۶۰ میلیون ریال پول نقد، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، دفترچه بیمه و کیف جیبی حاوی مدارک شخصی و سه عدد عابر بانک بود، با پیگیری های انجام شده، صاحب این کیف را که یک پیرمرد بود، پیدا کرده و کیف را به وی تحویل می دهد.

وی با بیان اینکه امانتداری یکی از ویژگی های رانندگان تاکسی و وسایط حمل و نقل عمومی است، افزود: رانندگان تاکسی باید اخلاق نیکو و شایسته و امانتداری را در سرلوحه کار خود قرار دهند و در شهرستان میاندوآب نیز مشاهده شده که بارها رانندگان تاکسی اشیای به جا مانده در داخل تاکسی را به صاحبان آنها بازگرداندند.

مسئول امور تاکسیرانی  شهرداری میاندوآب هم چنین با توصیه به شهروندان، تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم در حمل و نقل  شهری از وسایط نقلیه عمومی استفاده کرده و از اموال خود نیز مراقبت بیشتری داشته باشند.

هم چنین صاحب این کیف نیز در گفت و گوی دیگری به خبرنگاران در میاندوآب گفت: این پول نقد را امروز  از بانک به قصد برپایی سفره احسان در ماه محرم  دریافت کردم و قصد داشتم تا با آن در روز اول ماه محرم برای برپایی سفره احسان به تعداد ۷۰۰ نفر هزینه کنم.

“میرزاعلی فلاحی” با قدردانی از این اقدام راننده تاکسی، اظهار کرد: اقدام این راننده قابل تحسین است و بنده ضمن تقدیر و تشکر از حسن امانتداری وی، امیدوارم تمامی رانندگان اینگونه امانت دار باشند.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.