راننده امانتدار میاندوآبی، وجه نقد 77 میلیون ریالی را به صاحبش برگرداند
۰۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
شناسه : 280371
5

راننده امانتدار تاکسی درون شهری در میاندوآب یک بسته حاوی پول نقد به ارزش 77 میلیون ریال را به صاحبش تحویل داد.

پ
پ

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر گفت: قهرمان امیریان راننده امانتدار تاکسی درون شهری در میاندوآب، امروز کیف حاوی پول نقد را که در داخل خودرویش جامانده بود، بدون آنکه به محتویات آن دست بزند آن را به دست صاحبش برگرداند.

شیرزاد پاک اظهار کرد: این راننده تاکسی بعد از مشاهده این بسته که حاوی 77 میلیون ریال پول نقد بود را امروز با پیگیری های انجام شده، صاحب این بسته را که یک خانم بود، پیدا کرده و کیف را به وی تحویل می دهد.

وی با بیان اینکه امانتداری یکی از ویژگی های رانندگان تاکسی و وسایط حمل و نقل عمومی است، افزود: رانندگان تاکسی باید اخلاق نیکو و شایسته و امانتداری را در سرلوحه کار خود قرار دهند و در شهرستان میاندوآب نیز مشاهده شده که بارها رانندگان تاکسی اشیای به جا مانده در داخل تاکسی را به صاحبان آنها بازگرداندند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری میاندوآب هم چنین با توصیه به شهروندان، تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم در حمل و نقل  شهری از وسایط نقلیه عمومی استفاده کرده و از اموال خود نیز مراقبت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.