ذهنیت و تصور اینکه کرونا تمام شده، کاملا اشتباه است/ فاصله گذاری را جدی بگیرید
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
شناسه : 288699
3

سهراب حیدری گفت: ذهنیت و تصور اینکه کرونا تمام شده، کاملا اشتباه است و لازم است مردم همچنان از تجمع خودداری کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب امروز در جلسه ستاد شهرستانی کرونا، گفت:برپایی مراسمات  عروسی و پارتی ها در خانه باغ های حاشیه شهری، زمینه ساز تجمع و شیوع بیماری است و مردم باید از این اقدام خودداری کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

سهراب حیدری  با بیان اینکه ذهنیت و تصور اینکه کرونا تمام شده، کاملا اشتباه است، افزود: از شدت و حدت ویروس کرونا نه تنها کم نشده بلکه روز به روز با اشکال مختلف خود را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه حوزه سلامت با تمام توان انرژی خود را صرف کنترل و مبارزه با بیماری کرونا نموده است، اظهار کرد: جسم و روح پرسنل حوزه سلامت رفته رفته رو به خستگی می‌رود، تبعات این خستگی دامن گیر مردم خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه آمار مبتلایان بالا یعنی مرگ و ‌‌میر بالا، تصریح کرد: از یک خانواده سه نفر فوتی داشته ایم که واقعا فاجعه است لذا مردم عزیز هوشیار باشند چرا که پیک دوم کرونا با شدت بیشتر خود را نشان داده است.

حیدری اظهار کرد: کرونا سن و سال، طبقه اجتماعی و..نمی شناسد، پدری ۷۰ ساله درمان می شود اما جوانی ۴۴ ساله با شرایط خیلی بدی فوت می کند.

وی گفت: مهدکودک ها، استخرها، باشگاه های ورزشی، تالارها، بازارهای محلی و نمایشگاه بین الملی،همچنان بسته بوده و هیچ دستورالعملی برای بازگشایی این مراکز صادر نشده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب هم چنین تصریح کرد: کنترل و نظارت بر آزمونهای نهایی دانش آموزان توسط واحدهای نظارتی شبکه بهداشت و درمان همتراز با پروتکل های بهداشتی به شدت تمام در حال انجام است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.