دیدار و تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از پرستاران+ تصاویر
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
شناسه : 292224
13

به مناسبت روز پرستار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با پرستاران و دست اندرکاران عرصه سلامت در این شهر دیدار کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ و هئیت همراه در این دیدار که امروز به مناسبت روز پرستار انجام گرفت،  ضمن تبریک این روز به پرستاران و تقدیر از مجاهدت های و تلاش های ایثارگرانه آنان در مبارزه با بیماری ها بویژه ویروس منحوس کرونا، به همراه مدیرشبکه بهداشت و درمان میاندوآب با روسا و پرستاران و پرسنل بیمارستان های حضرت فاطمه زهرا(س) و عباسی میاندوآب دیدار و از زحمات و تلاش های آنان تقدیر به عمل آورد.

در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی ضمن تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب کبری(س)، گفت: پرستاران صبر و استقامت را از حضرت زینب کبری(س) را درس گرفته اند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد: پرستاران ایثارگری و فداکاری را بویژه در این ایام کرونایی به نمایش گذاشته و معنا کردند.

وی با بیان اینکه صحنه های نابی از ایثارگری را بویژه در ایام کرونا از پرستاران شاهد بوده ایم، افزود: ما امروز مانند مانند دوران دفاع مقدس جلوه هایی از ایثارگری را در مبارزه با کرونا شاهد هستیم.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.