دیدار نماینده میاندوآب در مجلس با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
شناسه : 291411
8

صبح امروز جلسه مشترک نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب برگزار شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های ناحیه میاندوآب در یک سال گذشته؛ گفت: بسیج و سپاه در کنار سایر مجموعه ها در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا قدم برداشته است

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه و تهیه و توزیع ماسک و بسته های بهداشتی، ضدعفونی معابر  و کمک به غربالگری و اهدای خون از جمله اقدامات بسیج بوده است

وی هم چنین با اشاره به اینکه میاندوآب، زادگاه شهید باکری و ۸۵۰ شهید سرافراز انقلاب اسلامی است، افزود: میاندوآب نیازمند وحدت و همدلی است و باید دست به دست هم داد و به جایگاه واقعی اش برسانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب  در ادامه از فعالیت های بسیج در راستای خدمات مردمیاری ، سازندگی ، امنیتی ، اقتصادی و…بیان و مواردی از نقش بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی را تشریح کرد.

نماینده مردم میاندوآب در  مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از پیگیری ها و اقدامات انجام گرفته، گفت: پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه و تلاش برای رفع آنها در سرلوحه کارهای ما بوده است.

مهدی عیسی زاده افزود: خدمت به مردم وظیفه ماست و همانند دوران دفاع مقدس، امروز نیز در این عرصه نهایت تلاش خود را برای پیشبرد و توسعه شهرستان بکار می گیریم

وی با بیان اینکه می توان از ظرفیت گروههای جهادی در شهرستان استفاده کرد، اظهار کرد: باید با روحیه جهادی مانند دفاع مقدس وارد میدان شد و کارها را پیش برد.

نماینده مردم میاندوآب در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیشت مردم و اشتغال جوانان از مهم ترین دغدغه های وی در مجلس است، تصریح کرد: به یاری خداوند متعال سعی داریم با تصویب لوایح و قوانین راه گشا، در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان و  نیز اعتلای ایران اسلامی به توجه به رهنمود ها و منویات ولایت گام برداریم.

در این جلسه که مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز حضور داشت،مسائل و مشکلات شهرستان بررسی و  در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.

 

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.