دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با امام جمعه جدید چهاربرج
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
شناسه : 293362
10

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و هیئت همراه با امام جمعه جدید شهر چهاربرج دیدار کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این دیدار که امروز برگزار شد، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و جانشین و تعدادی از کارکنان ناحیه، با حجت الاسلام اصغر جلالی امام جمعه جدید شهر چهاربرج دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام اصغر جلالی به امامت جمعه شهر چهاربرج، گفت: مجموعه بسیج و سپاه در کنار امام جمعه و در راستای خدمت به مردم قدم برخواهد داشت.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با بیان اینکه مردم نشان داده اند که همواره پشتیبان ولایت هستند، افزود: مردم در تمام صحنه ها بوده اند و در مسیر انقلاب امتحان خود را به خوبی پس داده اند و ما مسئولان وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم.

امام جمعه جدید شهر چهاربرج نیز در این دیدار با بیان اینکه همه ما سرباز و مطیع امر ولایت هستیم، گفت: ما خود را سرباز کوچک ولایت می دانیم و لبیک گوی مقام معظم رهبری هستیم.

حجت الاسلام اصغر جلالی با اشاره به اینکه بر عهد و پیمان خود با شهدا هستیم، افزود: ما ذره ای از فرامین ولایت عقب نشینی نخواهیم کرد و با وحدت وهمدلی که فرموده رهبر معظم انقلاب است، به پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.