دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با رئیس جدید بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س)
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
شناسه : 292145
14

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و هیئت همراه با مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس جدید بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) این شهرستان دیدار کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این دیدار که امروز برگزار شد، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با تبریک انتصاب دکتر موسوی به عنوان رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب، گفت: مسئولیت ها در نظام اسلامی به عنوان یک امانت بوده و باید تلاش کنیم امانتدار خوبی باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه همه باید در جهت جلب رضایت مردم قدم برداریم، افزود: باید در این مدتی که امانت مسئولیت در اختیار ما است، در راستای جلب رضایت مردم و خداوند متعال تلاش کنیم.

وی هم چنین با تقدیر از رشادت ها و ایثارگری های کادر درمان و بهداشت در مقابله با ویروس منحوس کرونا، اظهار کرد: مجموعه بسیج و سپاه در کنار کادر بهداشت و درمان در شهرستان بوده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

پالهنگ با اشاره به همکاری مجموعه بسیج و سپاه با شبکه بهداشت و درمان در راستای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، تصریح کرد:طرح شهید سلیمانی با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا و در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا، با جدیت اجرا می‌شود و قطعا اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های فرماندهی و مجموعه بسیج و سپاه در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا، گفت: در همدلی ها و تعامل است که موفقیت را شاهد خواهیم بود.

سهراب حیدری با بیان اینکه همه خود را متعلق به جامعه بسیجی می دانیم، افزود: قطعا این تعامل و همکاری به نفع مردم بوده و موجبات رضایتمندی مردم خواهد بود.

وی هم چنین با اشاره به اینکه مسئولیت را یک امانت می دانیم، گفت: امیدواریم امانتدار خوبی بوده و بتوانیم رضایت مردم و خداوند متعال را جلب کنیم.

هم چنین مهدی موسوی رئیس جدید بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) نیز در این دیدار از اعتماد مجموعه بهداشت و سلامت شهرستان به وی تقدیر کرده و گفت: امیدواریم بتوانیم خدمتی در خور شایسته مردم میاندوآب داشته و امانتدار خوبی باشیم.

وی افزود:خدمت به مردم یکی از ارزش های حسنه ای است که در نظام اسلامی ما از اهمیت و اعتبار ویژه ای برخوردار است و تمام تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم و تحقق اهداف و برنامه های شبکه بهداشت و درمان میاندوآب به ویژه حوزه درمان در این بیمارستان به کار خواهم بست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.