دو میلیارد ریال البسه قاچاق در میاندوآب کشف شد
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
شناسه : 297618
6
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: دو هزار و ۱۴۰ ثوب البسه خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی “شهید محمدنژاد” میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب- تبریز به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازدید از آن این میزان پوشاک قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این رابطه این خودرو توقیف، یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شد.

وی گفت: امسال ۳۲۶ پرونده کشف انواع کالای قاچاق در این شهرستان به مقام قضایی معرفی شده است که از این تعداد نیز ۳۱۶ فقره پرونده شامل ۹۷ درصد مجموع پرونده ها منجر به محکومیت قضایی شده است.

رستم پور با بیان اینکه در این راستا ۱۴۸ دستگاه خودرو توقیف شده، گفت: ارزش کل کالاهای کشف شده نزدیک به ۷۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا از وظایف و اولویت های ماموریتی ناجا به ویژه در راستای حمایت از تولید داخلی است و پلیس در همین راستا با قانون شکنان برخورد جدی می‌کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.