دو طرح صنعتی و کشاورزی در میاندوآب به بهره برداری رسیدند
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
شناسه : 299479
8
با حضور استاندار آذربایجان غربی؛ با حضور استاندار آذربایجان غربی، کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان و فاز ۲ شرکت تولیدی فرش صنعتی افشار زرینه در میاندوآب افتتاح شدند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان فردوس دانه آرتای میاندوآب  با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، با حضور استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار میاندوآب به بهره برداری رسید.

این کارخانه با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن در سال، از کارخانه های راکد شهرستان بود که در سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت سه هکتار و با ۷ هزار مترمربع زیر بنا و تأسیسات مسقف، احداث شده است.

با بهره برداری از این واحد تولیدی، علاوه بر امکان تولید و تامین نهاده‌های دامی شهرستان، برای ۳۰ نفر بصورت مستقیم و ۸۵ نفر بطور غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

سیلوی ذخیره سازی نهاده های دامی این کارخانه نیز با ظرفیت بالای ۱۰۰ هزار تن نیز، با حضور مسئولین کلنگ زنی شد.

امروز هم چنین فاز ۲ شرکت تولیدی فرش صنعتی افشار زرینه در میاندوآب در شهرک صنعتی شهید باکری این شهرستان نیز در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این فاز، فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم چهار هزار و ۵۰۰ تولید و برای ۱۶ نفر زمینه اشتغال فراهم شد.

همچنین با افتتاح این طرح، ماهانه حدود هفت هزار مترمربع به میزان تولیدی فرش در این کارخانه اضافه می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی در آیین افتتاح این واحدها، با اشاره به برنامه دولت برای حمایت از احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در کشور گفت: در سال گذشته با برنامه ریزى، رفع موانع و مشکلات و حمایت از واحدهای راکد، ۹۸ واحد راکد و نیمه فعال استان به چرخه تولید بازگشتند.

محمدصادق معتمدیان افزود: احیای واحدهای راکد می تواند در ایجاد فرصت های اشتغال، افزایش تولید و درآمد مردم موثر باشد و ما در سال جاری روند کمک به احیای واحدهای راکد در استان را شتاب می دهیم.

وی با اشاره به اختصاص یک روز از هفته برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان، اظهار کرد: در این برنامه هفتگی، به صورت اختصاصی مشکلات واحدهای تولیدی در محل خود واحد بررسی و حل می شود‌.

معتمدیان همچنین از برنامه ریزی برای ارتباط برخط جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال‌جاری خبر داد و گفت: برای افزایش ارتباط با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی، در شهرستانهای استان ارتباط بر خط برنامه ریزی می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.