دولت موضوعات مختلف را به مذاکرات گره نزده است/ فراهم کردن زیرساخت های ارتباطی یکی از اولویت های دولت است
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
شناسه : 300426
4
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سیزدهم همه موضوعات را به مذاکرات گره نزده است و این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، عیسی زارع پور در شورای اداری شهرستان های میاندوآب و چهاربرج با بیان اینکه مردم امروز به کار و تلاش نیاز دارند، اظهار کرد: دولت علی رغم همه مشکلاتی که به ارث برده است، تمام هم و غم خود را برای خدمت به مردم گذاشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دولت علی رغم کسری بودجه ای که داشت، به موفقیت های بی نظیری دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه بحث مدیریت کرونا، گفت: دولت سیزدهم در نخستین قدم در بحث مدیریت کرونا با قاطعیت وارد میدان شد و با حرکت جهادی در زمینه تامین و تزریق واکسن که بی نظیر بود، قدم بزرگی در راه مدیریت کرونا برداشت.

زارع پو با تاکید بر اینکه هر کجا مردم پای کار بوده اند، شاهد موفقت بوده ایم، تصریح کرد: هرجا مردم پای کار آمده و همراه بوده اند؛ مشکلات حل شده است و این موضوع را بارها دیده ایم و تجربه کرده ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروز فروش نفت افزایش یافته و در بحث سیاست خارجی نیز شاهد موفقیت هستیم، اظهار کرد: دولت سیزدهم همه موضوعات را به مذاکرات گره نزده است و این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.

وی در ادامه با سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت اشاره کرد و گفت:این سفرها با برنامه و طرح ریزی قبلی انجام می گیرد و در دور اول سفرها که رو به اتمام است به دنبال اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام بوده و در دور بعدی سفرها پروژه های جدید را در دستور کار قرار خواهیم داد.

زارع پور افزود: آقای رئیسی گفته اند که رئیس جمهور همه ملت ایران هستند و این را نیز در عمل با سفرهای استانی و در بین مردم بودن خود نشان داده اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اقدامات مثبت دولت و شخص رئیس جمهور سبب امید آفرینی در بین مردم شده است، تصریح کرد: هیچ کس جرات اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ها و جراحی بزرگ اقتصادی را نداشت ولی دولت صادق الوعد، شجاع  و جسور نشان داد که برای تصمیمات بزرگ به نفع مردم آماده است.

وی با بیان اینکه الحمدالله مردم نیز به خوبی به ثمرات مثبت این طرح آشنا شده اند، گفت: عده ای که با اجرای این طرح، منفعت آنها به خطر افتاده است، به دنبال تلخ کامی مردم بودند ولی مردم ما هوشیاری و آگاهی خود را نشان دادند.

زارع پور تصریح کرد: با اجرای این طرح، دولت به هدفش که اجرای عدالت و حذف رانت و مبارزه با فساد است،  نزدیک شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به اقدامات انجام گرفته در حوزه وزارت متبوعش اشاره و اظهار کرد: امروز زندگی همه ما به ارتباطات گره خورده است و لذا فراهم کردن زیرساخت های پرظرفیت یکی از اولویت های دولت است.

وی افزود: دولت به دنبال راه اندازی فیبرنوری پرسرعت کسب و کار و مشاغل و منازل است و این کار نیز شروع شده است.

زارع پور با اشاره به تشکیل شورای عالی فضایی کشور پس از ۱۰ سال، تصریح کرد: امروز ماهواره برهای ما به نماد غرور و پیشرفت و اقتدار تبدیل شده اند و در اوج تحریم ها و سختی ها توانسته ایم به پیشرفته ترین فناوری دست پیدا کنیم و جز ۱۰ کشور جهان هستیم که ماهواره بر می سازیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه باید امیدبخشی به جامعه در اولویت همه بوده و نکات امیدبخش به مردم گفته شود، گفت: عده ای هستند که هدف آنها پمپاژ ناامیدی است ولی مردم بدانند که دولت با تمام توان به دنبال حل ریشه ای مشکلات در عرصه های مختلف است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.