دولت سیزدهم به دنبال ایران قوی و تامین منافع مردم است/ سفر رئیس جمهور به قطر دستاوردهای سیاسی و اقتصادی به همراه دارد
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۸
شناسه : 298998
3
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست خارجی دولت سیزدهم، یک سیاست منطقی و تنظیم شده به نفع ملت یران اسلامی بوده است.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با مهم برشمردن سفر رئیس جمهور به قطر، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور از یک طرف به خاطر حضور در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز بود و از طرف دیگر پیگیری مسائل و موضوعات مختلف در سفر آقای رئیسی به قطر به عنوان یک کشور همسایه  که با ما ارتباط برادری و مودت دارد، جزئی از برنامه ها بود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست دولت سیزدهم ارتباط با کشورهای همسایه است که با توجه به سابقه همکاری قطر به عنوان کشور مستقل با ایران در دوره های مختلف برخلاف کشورهایی که برای رژیم صهیونیستی خوش رقصی می کنند، از لحاظ سیاسی و اقتصادی و… اهمیت برخوردار بوده و دستاوردهای خوبی دارد.

وی با بیان اینکه دیدگاه دولت سیزدهم، دیدگاه ارتباط با همسایگان و به نفع جمهوری اسلامی و به نفع مردم است، گفت: برخی دولت ها دیدگاه به غرب داشتند و همه چیز را در توجه به غرب شرطی کرده بودند ولی دولت سیزدهم بر خلاف این دیدگاه است.

عیسی زاده تصریح کرد:سیاست خارجی دولت سیزدهم، یک سیاست منطقی و تنظیم شده به نفع ملت یران اسلامی بوده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت سیزدهم این نگاه را داشته که چه چیزی منفعت ملت را تامین می کند و گره از مشکلات مردم می گشاید و می تواند بر قدرت ایران اسلامی بیفزاید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.