دولت سیزدهم، چراغ امید را در دل مردم روشن کرده است
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
شناسه : 300438
8
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: دولت سیزدهم همواره به فکر آرامش و حل مشکلات و دغدغه های مردم بوده است چرا که رنج های مردم برای دوستداران نظام رنج آور است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی عصر امروز در جلسه شورای اداری چهاربرج با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: دولت آقای رئیسی در این مدت کوتاه، کار چند ساله را انجام داده است.

امام جمعه چهاربرج افزود: دولت سیزدهم همواره به فکر آرامش و حل مشکلات و دغدغه های مردم بوده است چرا که رنج های مردم برای دوستداران نظام رنج آور است.

وی با بیان اینکه دولتی شعار تدبیر و امید را یدک می کشید ولی برای مردم ناامیدی ایجاد کرد، گفت: دولت های قبل تدبیر و امید را یدک کشیدند ولی ناامیدی ایجاد کردند و لذا اکنون مردم چشم امید به تدبیر واقعی دولت دارند.

جلالی تصریح کرد: این دولت باید امید را در مردم نهادینه کند و برای آرامش مردم تدبیر بیاندیشید و در مسیر آن نیز قرار دارد.

امام جمعه چهاربرج هم چنین خواستار توجه بیشتر دولت به این شهرستان شد و گفت: چهاربرج از دولت های قبلی دچار بی مهری بوده و امیدواریم دولت توجه ویژه به این شهرستان داشته باشد.

فرماندار چهاربرج نیز در این جلسه با اشاره به ویژگی ها و پتانسیل های چهاربرج، اظهار کرد: چهاربرج جدیدا از بخش به شهرستان ارتقا یافته و خواستار استقرار ادارات و تبدیل نمایندگی ها به ادارات مستقر در چهاربرج هستیم.

قادر حبیبی افزود: تکمیل شبکه آبرسانی، رسیدگی به وضعیت راههای مواصلاتی، شهرک صنعتی و توسعه شهری از دیگر مسائل مورد خواست مردم چهاربرج است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.