دولت دوازدهم برای تحقق منویات رهبری و خواسته های مردم تلاش کند/ نیروهای ارزشی و انقلابی سپر بلای نظام و انقلاب هستند/ مسئولان مربوطه پاسخگوی وضعیت شهری میاندوآب باشند
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
شناسه : 264154
4

امام جمعه میاندوآب گفت: دولت جدید با کابینه پرتلاش و قوی در راستای تحقق عدالت و منویات مقام معظم رهبری و خواسته های مردم تلاش کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری برای دوره دوازدهم، اظهار کرد:  مقام معظم رهبری در این مراسم توصیه هایی را به رئیس جمهوری و مسئولان داشتند که باید مورد توجه آنها قرار گیرد چرا که مایه امید و خوشبینی مردم به انقلاب و نظام می شود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه رئیس جمهور و مسئولان باید برای برقراری عدالت تلاش کنند، افزود: توسعه عدالت یعنی اینکه بودجه به طور مساوی برای همه کشور توزیع و تقسیم شود نه اینکه مثلا در یک منطقه وضعیت جاده اسفناک و در منطقه دیگر هر روز جاده ها را سه بانده و چهاربانده کنند.

وی گفت: دولت جدید با کابینه پرتلاش و قوی در راستای تحقق عدالت و منویات مقام معظم رهبری و خواسته های مردم تلاش کند.

حسن زاده اجرای احکام ناب اسلامی را دیگر خواسته مقام معظم رهبری از دولت عنوان و تصریح کرد: نخستین وظیفه دولت اسلامی این است که اسلام ناب را در کشور و جامعه پیاده کرده و اسلام را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر تقویت وحدت و عزت ملی، اظهار کرد: دولت، دولت 80 میلیونی است و باید به این موضوع توجه داشته و با تشکیل کابینه ای مقتدر برای خدمت به آحاد مردم و جامعه در راستای تقویت وحدت و عزت ملی گام بردارد و این موضوع را نیز باید در عمل نشان دهد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال موضوع دیگری است که باید مورد توجه دولت قرار گیرد، گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی یکی از مهم ترین توصیه های مقام معظم رهبری به رئیس جمهور منتخب است که باید برای تحقق آن تلاش کرده و به ظرفیت های داخلی و توانمندی ها توجه داشته باشند.

حسن زاده با اشاره به اینکه دولت باید توجه ویژه ای به مستضعفان و محرومان داشته باشد، اظهار کرد: نخستین برنامه امام خمینی(ره)، حمایت و برنامه ریزی برای مستضعفان و محرومان بود و دولت نیز باید به این موضوع توجه کند چرا که امروز هم حاشیه نشین و کپر نشین داریم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر حمایت از ارزش ها و نیروهای انقلابی، تصریح کرد: باید قدر نیروهای ارزشی و انقلابی را دانست، چرا که نیروهای ارزشی و انقلابی سپر بلا در بحران ها بوده و همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادند، امروز هم در مقابل دشمنان می ایستند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به این موضوع توجه داشته باشند که مسئولیت ها امانت هستند، افزود: باید در این مسئولیت خود به نحو احسن به وظایف عمل کرده و موجبات کسب رضای الهی را فراهم کنیم و همه وظیفه دارند تا در این راستا دست به دست هم داده و با حفظ وحدت در خدمت مردم و انقلاب باشند.

حسن زاده هم چنین با انتقاد نسبت به وضعیت شهری میاندوآب، اظهار کرد: مگر می شود شهری یک سال بدون شهردار باشد؟ وضعیت جوی ها و خیابان ها مورد نارضایتی مردم شده است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه مسئولان مربوطه باید نسبت به این وضع پاسخگو باشند، گفت: اگر نمی توانند اجازه دهند تا مردم خودشان شهر را اداره کنند، حدود یک سال است که شهردار نداریم و نمی دانیم درد مردم را به چه کسی بگوییم، حکم یکی خشک نشده، دیگری می آید و آنها هم نمی دانند که چه باید بکنند.

وی افزود: مردم ما بهترین مردم و مستحق خدمت هستند نه اینکه جور کشمکش و اختلاف شما را بکشند، اگر شما با یکدیگر اختلاف دارید، مردم چه کار کنند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه شورای آینده باید هر چه سریعتر شهردار جدید را انتخاب و از وی هم حمایت کند، تصریح کرد: شورای پنجم اگر شهرداری انتخاب و 2-3 ماه بعد دوباره عوض کند، از این تریبون با آنها حرف خواهم زد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.