دولت جوان، مومن و انقلابی راه‌حل مشکلات کشور است/ مسئولان به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم رسیدگی کنند
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
شناسه : 293501
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب با اشاره به شاخصه های دولت جوان، مومن و انقلابی، افزود: رییس جمهوری که انتخاب می کنیم باید مومن، متعهد، انقلابی و ولایتمدار و به قولی کارگزار واقعی باشد.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به انتخابات سال آینده، اظهار کرد: در هر انتخابات نگاه دنیا به کشور ایران بوده و نگاه دنیا به کشورمان عوض می شود.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به شاخصه های دولت جوان، مومن و انقلابی، افزود: رییس جمهوری که انتخاب می کنیم باید مومن، متعهد، انقلابی و ولایتمدار و به قولی کارگزار واقعی باشد.

وی سلامت اعتقادی و اخلاقی را نخستین شاخصه دولت جوان، مومن و انقلابی عنوان کرد و گفت: اگر انسان و مسئولی مومن، معتقد و اخلاق‌مدار نباشد، نمی تواند زیرمجموعه اش را اخلاق‌مدار کند.

حسن زاده، خدمت به خلق را را دیگر شاخصه دولت جوان، حزب اللهی برشمرد و تصریح کرد: هدف دولت مومن و حزب اللهی باید این باشد که به همه مردم ایران اسلامی در نقاط مختلف باید خدمت کند و اهل درد بوده و درد مردم کوخ نشین و مستضعفین را بداند نه اینکه کاخ نشین باشد و درد کوخ نشینان را نداند.

حسن زاده برقراری عدالت در ابعاد مختلف را از مهم ترین شاخصه های دولت مومن و حزب اللهی عنوان و تصریح کرد: دولت باید مانع از اختلاف طبقاتی که عامل بسیاری از انقلاب ها در دنیا بوده است را بگیرد.

وی اظهار کرد: باید فردی جسور، انقلابی و نترس بر سر کار بیاید تا دز مقابل لابی گری ها و صاحبان زر و زور بایستد و با عدالت و انصاف رفتار کند.

حسن زاده سلامت اقتصادی را دیگر شاخصه دولت جوان، مومن و حزب الهی عنوان کرد و افزود: باید به گذشته افراد نگاه کرد که از کجا اموالش را به دست آورده و از کجا به کجا رسیده است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر مبارزه با فساد، تصریح کرد: باید مبارزه با فساد در اولویت باشد، حتی اگر از اقوام و فرزندانش و نزدیکانش در این چارچوب باشند با وی برخورد کند.

وی با تاکید بر قانونمداری و عمل به مر قانون، گفت: قانون‌مداری و مطیع قانون بودن نیز از ویژگی های دولت جوان، مومن و حزب اللهی است.

حسن زاده در ادامه با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید با دقت اوضاع و افراد را رصد کنند، افزود: باید مراقب بود و بدون ملاحظه اوضاع را رصد کرد تا افراد پادکست و دیندار و کارشناس به میدان بیایند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید مبعت و با تاکید بر بصیرت و صبر بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب، افزود: بایددر گام دوم انقلاب مانند گام اول انقلاب با روحیه انقلابی، جوان و متدین و پرانرژی به پیش رفت.

وی هم چنین با اشاره به روز برزگداشت شهدا، افزود: ما همه مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و باید قدردان آن باشیم.

حسن زاده با اشاره به نارضایتی مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی، اظهار کرد: مردم از این وضعیت ناراضی هستند و مسئولان باید چاره اندیشی کنند،ما در کشور کمبود اقتصاددان و متخصص نداریم و هرکس باید سرجای خود باشد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.