دولت باید نگاه ویژه ای به استان های محروم داشته باشد
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
شناسه : 304644
4
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید نگاه ویژه ای به استان های محرومی نظیر آذربایجان غربی داشته باشد و در این راستا اقدامات لازم انجام گیرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده  در جلسه شورای اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان‌غربی که با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت:دولت باید نگاه ویژه ای به استان های محرومی نظیر آذربایجان غربی داشته باشد و در این راستا اقدامات لازم انجام گیرد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع اشتغال، اظهار کرد: لزوم هم افزایی برای رسیدن به اهداف اشتغال در کشور ضروری است.

وی افزود: آذربایجان غربی عقب افتادگی های تاریخی دارد که باید با توجه ویژه در حوزه های اعتباری و تسهیلاتی، این عقب افتادگی را روز به روز کمتر کرد.

عیسی زاده با قدردانی از اقدامات بسیار خوب استاندار آذربایجان‌غربی در راستای اجرای طرح های متعدد و کمک به بخش تولید گفت: مدیران دستگاه های اجرایی هم در این خصوص با اهتمام بیشتری تلاش کنند تا روند توسعه استان با شتاب بیشتری تداوم یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.