دولتمردان آذربایجان در میدان طراحی شده صهیونیست ها بازی نکنند/دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می ترسد
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
شناسه : 296544
7
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب:

 جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: دولتمردان آذربایجان در میدان طراحی شده صهیونیست ها بازی نکنید؛ صهیونیست ها ۱۰-۱۵ سال آینده را نخواهند دید اما جمعیت میلیونی شیعیان آذربایجان و ایران مقتدر همیشگی هستند، شما پاره تن ما هستید، صهیونیست ها شما را دچار اشتباه محاسباتی نکند

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در مراسم یادواره شهدای آبروی محله در روستای داش تپه و حوزه شهید بروجردی در سخنانی با بیان اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهداست و باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار کرد: خون شهدا، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و امروز همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را که برای امنیت ما از خود گذشتند؛ گرامی بداریم.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه اگر واژه شهید و شهادت از دین و متون دینی برداشته شود آن دین ناقص و آن متون ، متون غیر دینی خواهد بود، افزود: شهدا خود را در معرض نسیم الهی دفاع مقدس و نسیم الهی دفاع از حرم قرار داده و به سعادت ابدی و جاویدان رسیدند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، شهید و شهادت را به گفتمان رایج تبدیل کرد و امروز نوجوانان و جوانان ما با یاد و خاطره شهدا عشق بازی می کنند؛ گفت: دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می ترسد و برای مقابله با آن قدم بر می دارد.
فرج زاده به دوران دفاع مقدس نیز اشاره ای داشت و تصریح کرد: دفاع مقدس دفاع از ارزش ها بود و امروز باید فرهنگ دفاع مقدس در جامعه جاری و ساری شود.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند “فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش های اسلامی است” و امروز نیز فتح خرمشهرهای اقتصاد،سیاست، فرهنگ بیش از گذشته احساس می شود و جوانان باید دست به کار شوند تا این سنگر های فتح نشده بدست جوانان فتح شود.
وی هم چنین به توطئه های صهیونیست ها اشاره کرد وخطاب به دولتمردان آذربایجانی گفت: در میدان طراحی شده صهیونیست ها بازی نکنید؛ صهیونیست ها ۱۰-۱۵ سال آینده را نخواهند دید اما جمعیت میلیونی شیعیان آذربایجان و ایران مقتدر همیشگی هستند، شما پاره تن ما هستید، صهیونیست ها شما را دچار اشتباه محاسباتی نکند بعضی از اشتباهات غیر قابل جبران می شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.