دوره آموزش مربیان بسیجی طرح همگام با کشاورز در میاندوآب برگزار شد + تصاویر
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
شناسه : 270501
6

مسئول بسیج مهندسین میاندوآب از برگزاری دوره آموزش تسهیل گری ویژه مهندسین بسیجی طرح همگام با کشاورز در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

چنگیز رجب پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، امروز در حاشیه برگزاری آموزش تسهیل گری مهندسین بسیجی در میاندوآب، گفت: این دوره به مدت سه روز در میاندوآب و با شرکت مهندسین کشاورزی و مربیان بسیجی طرح همگام با کشاورز برگزار شد.

مسئول بسیج مهندسین میاندوآب افزود: در این دوره آموزشی سه روزه ۲۵ نفر از مهندسین بسیجی دوره آموزشی لازم را زیر نظر اساتید و مربیان گذراندند.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همت و تلاش بسیج مهندسین و ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب برگزار شد، گفت: نحوه برخورد مربیان با روستائیان و کشاورز برای جلب اعتماد کشاورزان از جمله آموزش هایی است که در این دوره ارائه شد.

رجب پور با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم و راهبردی سازمان برا توسعه فعالیت های کشاورزی و افزایش تولید محصولات طرح بسیج همگام با کشاورز است، تصریح کرد: در همین راستا و برای آشنایی مربیان این طرح، اقدام به برگزاری دوره آموزشی با عنوان دوره تخصصی و تسهیل گری مربیان طرح بسیج همگام با کشاورز کردیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.