دوربین های مداربسته ناظر بر عملکرد نانوایی های میاندوآب/طرح ناظران مقیم در ۲۰ نانوایی اجرا می شود
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۲۸
شناسه : 303284
4
فرماندار میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در جلسه فوق العاده کارگروه گندم، آرد و نان از اجرای طرح ناظران مقیم و نصب دوربین مداربسته در نانوایی های شهرستان خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در جلسه فوق العاده کارگروه گندم، آرد ونان با تاکید بر ارتقاء نظارت و بازرسی در ارائه خدمات به خصوص پخت نان در نانوایی‌ها و افزایش اکیپ های نظارتی، گفت: باید پایش ها و بازرسی ها از نانوایی ها تداوم داشته باشد بر این اساس طرح ناظر مقیم محله‌ای می تواند در اجرایی شدن درست و دقیق نظارت بر عملکرد نانوایی ها موثر باشد.

فرماندار میاندوآب افزود: اجرای طرح ناظران مقیم در ۲۰ نانوایی سطح شهر و تمام نانوایی های روستایی بمدت سه روز بصورت آزمایشی توسط بازرسان در سطح شهر و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در روستاها اجرا می شود تا با پایش عملکرد و جمع بندی نهایی گزارشات ناظرین منجر به نتیجه شود.

وی اظهار کرد: برای دستیابی به رضایتمندی مردم نانوایی های شهرستان موظف به نصب دوربین مداربسته شده اند که تمهیداتی نیز برای اعطای تسهیلات به آن دسته از نانوایانی که توان مالی برای نصب دوربین را ندارند اندیشیده شده است.

پیامبا یادآوری اینکه نظارت و بازرسی و برخورد با متخلفان کلید و راهکار مقابله با تخلفات است، گفت: از بازرسان انتظار داریم تا نانوایان فعال و قابل تشویق را شناسایی و نانوایان متخلف و کم کار را معرفی کنند تا تصمیمات لازم در جهت بهبود وضعیت و کاهش ازدحام در نانوایی ها اتخاذ گردد.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.