دوراهی نفوذ در انتهای کوچه سیاست/نفوذ فرهنگی جایگزین نفوذ فردی!
۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۱۴
شناسه : 264815
2

نفوذ عاملی است که به دهه‌های اخیر بر نمی‌گردد بلکه نحوه نفوذ دشمن تغییر پیدا کرده و البته از ساده لوحی برخی مسئولین نشأت می‌گیرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از آناج،  “نفوذ” به یکباره از آسمان نازل نمی‌شود و دفعتاً اتفاق نمی‌‌افتد. “نفوذ” سال‌های سال است که در رگ و ریشۀ انقلاب جاری و ساری شده و به مثابه غده‌ای سرطانی اندام‌های حیاتی جمهوری اسلامی را در بر گرفته است.

“نفوذی” لزوماً اجیر شده و حقوق بگیری که مستقیماً از دشمنان طرح و برنامه گرفته و به آنها اطلاعات و اخبار میدهد نیست.

تمام مسئولان خرد و کلانی که با تضییع حق دیگران، استفاده از رانت، دروغ گویی و فریبکاری، پذیرفتن ساز و کار حزبی، زد و بند و بده بستان سیاسی و دو رویی و دو رنگی به قدرت رسیده و پیشرفت کرده‌اند، و همچنین تمام ساده لوحان و بی بصیرتان مغرور و متعصبی که از راه های فوق به قدرت نرسیده اما به راحتی ملعبۀ دست دیگران قرار می‌گیرند، بلا استثناء یک “عامل نفوذی” بالقوه هستند که هر لحظه ممکن است به صورت آگاهانه و یا به صورت غیر مستقیم و ناآگاهانه و طی یک فرایند نشأت گرفته از فرمولی خاص، به خدمت اربابان مستقر در “اتاق فرمان” در بیایند و اهداف آنها را پیگیری و اجرا نمایند !

در حقیقت سال‌هاست که “نفوذ” و “جاسوسی” به شیوۀ فیلم‌های آلن دولن بر افتاده و کمتر اتفاق می افتد که یک “عامل” انتخاب و جذب شده و پس از آموزش و توجیه، تازه تلاش شود که به مراکز حساس هدف “نفوذ” داده شود و انجام مأموریت کند و سیستم های “اطلاعاتی_امنیتی” صهیونیست سالهاست به جای “نفوذ فردی” به “نفوذ فرهنگی” روی آورده اند.

به عبارت دیگر وقتی به صورت کاملاً حساب شده و قابل بهره برداری، “فرهنگ” خاصی را بین تعداد کثیری از مردم یک کشور و یا مسئولین رده بالای آن رواج داده و “نفوذ” دهیم، تک تک افرادی که تحت آن “فرهنگ” رشد کرده و تربیت شده‌اند، “نفوذی‌های بالقوه” آنها خواهند بود که به روش های متنوع و مختلفی می‌توانند از آنها بهره برداری لازم را بعمل آورند.

به عنوان نمونه وقتی قاطبه‌ی مسئولین یک کشور از دورانی که کارمند جزء بوده تا زمانی که به مقام های مهم دست یافتند، همواره با “بی عدالتی” و “تضییع حق” دیگران رشد و پیشرفت نموده‌اند و هرچه به دست آورده‌اند از این رهگذر است، قطع یقین در برابر “عدالت” حساسیت داشته و بدون نیاز به “سازمان دهی” خاص مقابل “عدالت” صف کشیده و ایستادگی می‌کنند و این “عاملان نفوذی” از ترس برپایی “عدالت” حاضر به کنار گذاشتن تمام اختلافات خود با سایر گروه‌های سیاسی دیگر و حتی همصدایی و همکاری با “دشمنان” قسم خورده‌ی آن کشور برای نابودی “عدالت” خواهند بود !

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.