تشکیل ۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در میاندوآب
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 319548
4
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: بازرسی‌های انجام‌گرفته به‌منظور کنترل و نظارت بر بازار منجر به تشکیل ۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در این شهرستان شده است.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به انجام طرح‌های نظارتی ویژه بازار در طول سال، اظهار کرد: این طرح‌ها با حضور اکیپ‌هایی متشکل از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و نیز برخی اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار شهرستان اجرا شده و در راستای اجری آن اکیپ‌های تشکیل‌یافته به‌صورت عملیاتی و میدانی در بازار فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: این بازرسی‌ها با رویکرد مهار تورم، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، امید آفرینی، ایجاد رفاه و رضایتمندی عمومی در میاندوآب اجرا شده و اجرای آن نیز همچنان باقدرت ادامه دارد.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح همه بازار به‌ویژه کالاهای پرمصرف و موردنیاز مردم در زیر ذره‌بین واحد بازرسی قرار گرفته و نحوه فعالیت اصناف و کسبه بازار به‌صورت روزانه رصد و قیمت کالاها نیز بررسی و کنترل می‌شود.

بهروزی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی در یک ماه گذشته از ۱۲ فروردین‌ماه تا امروز؛ ۸۶۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در میاندوآب انجام‌گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: بازرسی‌های انجام‌گرفته منجر به تشکیل ۱۲۹ پرونده تخلفاتی در عناوین مختلف از جمله گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و صورت‌حساب به مشتری، قاچاق و غیره شده که واحدهای متخلف نیز طبق قانون به مراجع ذی‌ربط و تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل‌یافته یک میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال بوده است، گفت: با تلاش و نظارت دقیق بازرسان و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به دنبال ثبات و آرامش کامل در بازار تلاش می‌کنیم.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم صدور فاکتور را به‌صورت حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت و یا به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.