دوران سرپرستی همچنان ادامه دارد/ ادامه سرپرستی “اصغری پور” بر شهرداری میاندوآب
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۰۰
شناسه : 269003
3

رئیس شورای شهر میاندوآب از ادامه مسئولیت “وحید اصغری پور” در سمت سرپرست شهرداری میاندوآب تا زمان صدور حکم شهردار منتخب، خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، 21 آبان ماه بود که “رسول ملکی” عضو شورای شهر میاندوآب به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد تا میاندوآب، شهردار خود را پس از یک سال بشناسد.

در زمان انتخاب “ملکی” حدود دو هفته تا پایان مدت مسئولیت سرپرست شهرداری میاندوآب باقی مانده بود و همگان امیدوار بودند تا با توجه به مدت اندک باقی مانده سرپرستی “اصغری پور” در شهرداری میاندوآب، حکم شهردار منتخب میاندوآب صادر و وی شروع به کار کند.

مدت سرپرستی “اصغری پور” در آذر ماه به پایان رسید و مراحل اداری و قانونی صدور حکم شهردار منتخب نیز به پایان نرسید تا شهرداری میاندوآب بلاتکلیف شود، اما از آنجایی که طبق قانون، شهرداری نباید حتی یک روز هم بدون سرپرست باشد، بنابراین به گفته رئیس شورای شهر میاندوآب، سرپرستی “وحید اصغری پور” در شهرداری میاندوآب تمدید شد.

ادامه سرپرستی “اصغری پور” بر شهرداری میاندوآب

فخرالدین آذریان در حاشیه جلسه شورای شهر میاندوآب در گفت و گویی که با خبرنگار زرین خبر داشت، با اعلام این خبر، گفت: رتق و فتق امورات شهرداری تعطیل بردار نیست.

رئیس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد:با توجه به پیگیری های انجام گرفته  و سوال و جواب از مدیرکل امور شهرداری ها و شوراهای استان و نیز بازرسی استان و هماهنگی با فرماندار، قرار شده تا زمان صدور حکم شهردار منتخب، برای سرپرست فعلی ابلاغ صادر و وی به فعالیت خود ادامه دهد.

گفتنی است پس از اینکه فرماندار میاندوآب از استعفای عبدالله عبداللهی شهردار این شهر در اوایل آبان ماه سال گذشته و پذیرش آن توسط استاندار آذربایجان غربی خبر داد، شهرداری میاندوآب تا پایان دوره مسئولیت شورای چهارم و هم چنین بعد از آغاز دوره پنجم با سرپرست اداره می شود.

در این میان در دور چهارم و پنجم نیز دو بار افرادی به عنوان شهردار انتخاب شدند که هیچ کدام نهایی نشدند تا این شهرداری تا به امروز با سرپرست انتخاب شود.

امیدواریم هر چه سریعتر حکم شهردار منتخب شورای شهر میاندوآب صادر شود تا این شهر پس از بیش از یک سال از بلاتکلیفی و بی شهرداری درآید.

رسول ملکی شهردار منتخب شورای پنجم و عضو این شورا نیز با ۵۵۸۵ رای به عنوان منتخب اول مردم به شورای شهر راه یافته بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.