دهه فجر 9 پروژه کشاورزی در میاندوآب افتتاح می‌شود
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۸
شناسه : 315313
3
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: ۹ طرح اقتصادی، تولیدی و عمرانی در بخش کشاورزی در این شهرستان آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر است.
پ
پ

رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به پیش‌بینی افتتاح طرح‌های مختلف در حوزه کشاورزی شهرستان در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۹ طرح در بخش‌های آب‌وخاک، صنایع کشاورزی و تولید طیور در میاندوآب با اعتباری بالغ بر ۶۰۱ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری هستند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: این طرح‌ها شامل یک واحد اسانس گیری، تولید عرقیات گیاهی، خشک و بسته‌بندی‌کردن گیاهان دارویی با ظرفیت سالانه ۶۰۰ تن در روستای نظام‌آباد، واحد تولید مکمل غذایی، انواع جوانه‌ها و قاووت با ظرفیت سالانه ۲۵ تن در شهرک صنعتی میاندوآب، طرح افزایش ظرفیت واحد پرورش مرغ تخم‌گذار از ۶۰ هزار قطعه به ۱۲۰ هزار قطعه در روستای حاجی بهزاد هستند.

وی گفت: هم چنین احداث و بهسازی کانال عمومی روستای قزقلعه به طول ۱۸۵ متر، اجرای بیش از ۱۴ هکتار سیستم‌های نوین آبیاری تحت‌فشار در روستاهای جارچلو، اوچ تپه کرد، سرچنار، ابراهیم‌آباد و دولت‌آباد شهرستان میاندوآب از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر هستند.

مقدم تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای تعداد ۳۷ نفر به‌صورت مستقیم و پایدار و برای ۵۱ نفر به طور غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم و تعداد ۶۳ خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به برگزاری جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ادارات ذی‌ربط، اظهار کرد: در این کمیته علاوه بر بررسی طرح‌های قابل‌بهره‌برداری در دهه مبارک فجر و در راستای برجسته‌سازی نقش ارزنده روستاییان و عشایر در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، محرومیت‌زدایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه‌های فرهنگی مختلفی پیش‌بینی‌شده که با مشارکت ادارات ذی‌ربط اجرا می‌شوند.
وی هم چنین بر مشارکت و تعامل سازنده ادارات و ارگان‌های عضو کمیته روستایی و عشایری در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های ایام دهه فجر تأکید کرد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.