دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۵۸
شناسه : 298502
5
مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر میاندوآب: مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر میاندوآب گفت: ایام دهه فجر، فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل امروزی است.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایام دهه فجر، فرصت مغتنمی است برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ملموس تر ساختن شیرینی و حلاوت دوران پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به نسل امروزی است.

وی افزود: الحمدالله امروز به پشتوانه مردم و با گذشت ۴۳ سال، انقلاب اسلامی، با همان شادابی و سرزندگی به بالندگی خود ادامه می دهد و این راه پروغ همچنان ادامه دارد.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر میاندوآب با اشاره به نقش روستائیان و عشایر در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، گفت: مخاطبان کمیته روستایی و عشایری ، جزو پیش قراولان و صاحبان اصلی این انقلاب هستند و نقش ارزنده آنها در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و سایر برهه های تاریخی کشورمان بر کسی پوشیده نیست.

دیانتی با اشاره به برکات پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی درصد ناچیزی از نیازهای غذایی جامعه در داخل کشور تولید می شد در حالی که امروز نیازهای غذایی مردم در داخل کشور تولید می شود.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر میاندوآب تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی، بهسازی، ایمن سازی، ارتقاء شاخص های سلامت و توسعه روستاها در محل سکونت روستائیان، فعالیت های ارزنده ای انجام گرفته است.

وی افزود: امسال نیز به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، برنامه های ویژه ای در دستور کار قرار دارد که از آن جمله می توان به برپایی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های زنان روستایی و عشایر اشاره کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.