دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
شناسه : 305809
0
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی از افزایش دمای هوای استان آذربایجان غربی طی هفته آینده خبر داد و گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی از اواخر وقت امروز شاهد عبور امواج کم‌دامنه سطح استان خواهیم بود که سبب بارش‌های خفیف و پراکنده برف همراه با مه صبحگاهی در برخی نقاط استان می‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی صابری رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین شرایط جوی استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی از اواخر وقت امروز شاهد عبور امواج کم‌دامنه سطح استان خواهیم بود که سبب بارش‌های خفیف و پراکنده برف همراه با مه صبحگاهی در برخی نقاط استان می‌شود.

وی ادامه داد:از نظر دمایی برودت و سرمای هوا تا پایان هفته جاری ادامه یافته و از هفته آینده روند تدریجی افزایش دما قابل پیش‌بینی است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طی فردا بارش پراکنده در نوار غربی و جنوب‌غربی استان وجود دارد .

صابری با اشاره به بیشینه و کمینه دمای هوا در شهرستان‌های استان عنوان کرد: شهرستان چالدران با دمای هوای منفی ۱۸ درجه سلسیوس سردترین و پلدشت با دمای هوای  مثبت پنج درجه گرمترین شهرستان استان گزارش شد و دمای هوای ارومیه منفی ۱۰ است.

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.