دلیل عدم حضور آخرین شهردار میاندوآب در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۴۲
شناسه : 269689
5

چرا “عبداللهی” در مراسم حضور نداشت؟ که ما این موضوع را از مسئولان ذی ربط پیگیری کرده ایم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، رسم است که در مراسم تکریم و معارفه مسئولی از مسئول سابق تقدیر شده و مسئول جدید معرفی می شود و انتظار بر این بود که در مراسم معارفه شهردار جدید میاندوآب نیز از شهردار سابق قدردانی شده و شهردار جدید معرفی شود، یعنی  همان کاری که در چهاربرج انجام شد و از کاظمی،شهردار سابق این شهر علی رغم اینکه دیگر حتی سرپرست نبود و در این شهرداری مسئولیت نداشت ولی از وی تجلیل به عمل آمد.

اما این موضوع در مراسم معرفی شهردار میاندوآب اینگونه نبود و در پایان مراسم نوبت که به تکریم و معارفه رسید، در ابتدا اسم “عبدالله عبداللهی” شهردار سابق میاندوآب برای دریافت لوح یادبود صدا زده شد ولی از وی خبری نبود و سپس سرپرستان شهرداری بعد از وی یکی پس از دیگری به روی سن فراخوانده شدند.

همین امر سوالات بسیاری را در اذهان عموم به وجود آورده بود و بسیاری از کاربران با پیام هایی خواستار پیگیری این موضوع شدند.

سوال تعدادی از کاربران ما این بود که چرا “عبداللهی” در مراسم حضور نداشت؟ که ما نیز این موضوع را از مسئولان ذی ربط پیگیری کرده و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که دعوتی از وی برای حضور در مراسم به عمل نیامده بود.

در همین زمینه  فخرالدین آذریان رئیس شورای شهر میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: تنها یک برگ دعوت بدون نام را به صورت کلی امضا کرده و خبری از دعوت شدگان نداشته است.

سیف اله مطلبی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی نیز به خبرنگار زرین خبر گفت: روال بر این است که از شهرداران سابق دعوت شود و ما نیز بر همان اساس لوح سپاس تدارک دیده بودیم وهمیشه بنا را بر این می گذاریم که در خود شهرستان دعوت به عمل می آید ولی اگر غیر از این باشد و بدانیم دعوت نمی شود خودمان دعوت می کنیم، همانطور که در پیرانشهر ما خودمان دعوت کردیم.

عبدالله عبداللهی، شهردار سابق میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت که دعوتی از وی برای حضور در این مراسم صورت نگرفته است.

بهرحال مراسم هر چه بود تمام شد اما با توجه به گفته های مسئولان ذی ربط و خود شهردار سابق، شایسته بود از عبداللهی، آخرین شهردار میاندوآب  که به گفته فرماندار استعفا داده  بود و بعد از وی  سرپرستان شهرداری یکی پس از دیگری آمدند و رفتند تا 14 ماه بعد شهردار جدید معرفی شود، از وی نیز دعوت بعمل می آمد تا لوح سپاس به خود وی اهدا شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.