دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاخ آمریکا را شکستند
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
شناسه : 297159
7
امام جمعه میاندوآب : امام جمعه میاندوآب گفت: دلاورمردان نیروی دریایی سپاه مقتدرانه با سریعترین حرکت، شاخ دشمن تا بن دندان مسلح را در دریای عمان شکستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب به مقوله عدالت اشاره کرد وگفت: خودمحوری از موانع عدالت است و در یک حکومت اگر بخواهیم موانع عدالت را کنار بزنیم باید همه پیرو ولایت بوده و از دوقطبی و دوصدایی پرهیز کرد.

امام جمعه میاندوآب افزود: همه باید گوش به فرمان ولایت بوده و از ایجاد دو قطبی و اختلاف پرهیز کنیم.

وی رشد خوی ستمگری و استکباری را دیگر مانع عدالت برشمرد و اظهار کرد: هر کجا خوی استکباری بوده و روحیه خودبرتربینی باشد در آنجا عدالت نیست مانند آمریکا که خوداستکباری دارد.

حسن زاده، روحیه ظلم پذیری را از دیگر موانع برقراری عدالت برشمرد و تصریح کرد: اگر مردم بی خاصیت باشند در آن صورت برایشان فرقی ندارد که چه کسی در راس حکومت است.

امام جمعه میاندوآب افزود: اگر دو کشور مانند ایران در دنیا بود در آن صورت آمریکا نمی توانست به خوی استکباری خود ادامه دهد ولی متاسفانه شاهد هستیم که خائنین حرمین با مصداق استکبار به رقص شمشیر می پردازند.

وی با بیان اینکه اخیرا نیز شاهد بودیم که دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاخ آمریکا را شکستند، گفت: ما افتخار می کنیم که دلاورمردان نیروی دریایی سپاه مقتدرانه با این دزدی دریایی مقابله کردند و نیروهای جان برکف و ولایتمدار پاسداران انقلاب اسلامی با سریعترین حرکت، شاخ دشمن تا بن دندان مسلح را شکستند و درس دیگری به استکبار جهانی دادند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.