دفاع مقدس تجلی وحدت و همدلی بود
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
شناسه : 296172
7
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس تجلی یافت و باید در هفته دفاع مقدس نیز با الهام گیری از دوران دفاع مقدس، با وحدت و همدلی در راستای اجرای برنامه ها قدم برداریم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس تجلی یافت و همه دست به دست هم داده و از کشور و میهن اسلامی دفاع کردند.

فرماندار میاندوآب افزود: باید در هفته دفاع مقدس نیز با الهام گیری از دوران دفاع مقدس، با وحدت و همدلی در راستای اجرای برنامه ها قدم برداریم.

وی وحدت و همدلی را مایه اقتدار عنوان کرد و گفت: باید ایثار و ایستادگی و صبر و بردباری در جامعه تبیین شود.

شیرازه محبت در ادامه با تاکید بر برنامه ریزی مناسبت دستگاههای اجرایی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: در این ایام باید فضاسازی مناسب شهری و ادارات و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت ادارات باشد.

فرماندار میاندوآب هم چنین با اشاره به استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبیین ایثارگری های دوران دفاع مقدس، افزود: اصناف و ادارات و شهرداری نباید از فضاسازی مناسب فرهنگی در این ایام غافل شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.