دشمن شناسی و بصیرت از دستاوردهای دفاع مقدس است/ پیروی از ولایت رمز پیروزی در دفاع مقدس بود
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
شناسه : 302897
8
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت:یکی از تجربه ها دوران دفاع مقدس این بود که مردم ایران اسلامی در همان روزهای نخست جنگ، دشمن اصلی خویش را شناختند و متوجه شدند که دشمن شماره یک ایران، انسانیت و بشریت؛ آمریکا است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در مراسم یادواره شهدای چلیک با تبریک چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ما در دفاع مقدس به تکلیف خود عمل کردیم و دفاع ما دفاع مقدس نام گرفت چرا که دفاع از خاک، ناموس، اسلام و قرآن بود و این دفاع نیز دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی و به تبع آن مردم میاندوآب همواره بصیرت خود را نشان داده اند، افزود: ما برای این انقلاب اسلامی، خون ها داده ایم و امروز این انقلاب با صلابت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان این انقلاب، نابودی آن را به گور خواهند برد، گفت: صدام، منافقین و کسانی که می گفتند این انقلاب چهل سالگی خود را نمی بییند، کجا هستند؟ آنها نابود شده اند ولی انقلاب اسلامی با قدرت و استقامت راه خود را ادامه می دهد.

فرج زاده با بیان اینکه مردم با بصیرت اجازه پایمال شدن خون شهدا را نمی دهند، تصریح کرد: امروز در قدم به قدم مسیر اربعین، نام و یاد شهدا با ما است و به برکت خون این شهیدان است که در امنیت و آرامش هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به تجارب دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: یکی از تجربه ها دوران دفاع مقدس این بود که مردم ایران اسلامی در همان روزهای نخست جنگ، دشمن اصلی خویش را شناختند و متوجه شدند که دشمن شماره یک ایران، انسانیت و بشریت؛ آمریکا است.

وی افزود: صدام نیز به عنوان ابزار و آلت دست آمریکا به ما حمله کرد و به فرموده امام راحل(ره)، دست آمریکا از آستین صدام بیرون آمده بود.

فرج زاده با بیان اینکه پیش از جنگ تحمیلی آمریکا در دو مرتبه در حمله طبس و کودتای نوژه به ایران حمله کرد ولی شکست خورد، تصریح کرد: در این دو مرتبه، دست تقدیر خداوند متعال آنها را شکست داد و مامورین خفیه الهی، این انقلاب و نظام را حفظ کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: رمز پیروزی ما در دفاع مقدس، پیروی از فرمایشات امام راحل(ره) بود و در ادامه این مسیر نیز با پیروی از فرمایشان رهبر معظم انقلاب، از طوفان ها عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم وارد میدان شده است، گفت : دشمن به دنبال روزنه نفوذ است تا جوانان و نوجوانان را از مسیر خود جدا کند و لذا لازم است هوشیاری لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.