دشمن روی جنگ ترکیبی برنامه ریزی کرده است
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
شناسه : 306123
2
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: دشمن روی جنگ ترکیبی برنامه ریزی کرده و در این راستا نیز قدم برمی دارد و در مقابله با این جنگ دشمنان، هر کس به وظیفه خود عمل کند.
پ
پ

به‌گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اعیاد شعبانیه و در پیش بودن نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود(عج)، اظهار کرد: باید سعی کنیم در زمره منتظران واقعی امام زمان(عج) باشیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امام زمان (عج) حاضر در صحنه هست، افزود: امام زمان (عج)، امام رحمت و امام مهربانی و رحمت واسعه الهی بوده و با ظهور با ظهور خود دل‌های جهانیان را پر از بی‌نیازی کرده و گستره عدلش به همگان می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: جوانان ایرانی در دنیا بی بدیل و بی نظیر هستند که در همه صحنه ها خوش درخشیده اند.

حسن زاده در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان، تصریح کرد: دشمن روی جنگ ترکیبی برنامه ریزی کرده و در این راستا نیز قدم برمی دارد و در مقابله با این جنگ دشمنان، هر کس به وظیفه خود عمل کند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر اهمیت جهاد تبیین تاکید کرده اند، افزود: جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است و همه در این زمینه و حفظ این سرمایه عظیم وظیفه دارند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به فکر گره گشایی از مشکلات مردم باشند، گفت: هرکس در هر کجایی که قرار دارد باید به وظیفه خود عمل کرده و امید و دلگرمی را در جامعه ترویج داد.

حسن زاده هم چنین با بیان اینکه امنیت کنونی خود را مدیون رشادت های نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم، تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت این ایثارگری ها و رشادت ها در میان جزیره ای از آتش و فشارها در امنیت و آرامش و اقتدار است و باید این را قدر بدانیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید با متخلفان و خائنان به مردم برخورد کرد، اظهار کرد: باید با گرانفروشی و خائنان به اسلام، نظام، انقلاب و مردم  برخورد کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.