دشمن در یوم‌الله ۲۲ بهمن شاهد عزم پولادین مردم خواهد بود
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
شناسه : 305594
4
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: انشاءالله مردم ایران اسلامی با عزمی پولادین  و با وضو و قربه الی الله در روز 22 بهمن همه حضور خواهند داشت و مشت محکمی بر دهان دشمنان می کوبند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با دعوت از مردم به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: انشاءالله مردم ایران اسلامی با عزمی پولادین  و با وضو و قربه الی الله در روز ۲۲ بهمن همه حضور خواهند داشت و مشت محکمی بر دهان دشمنان می کوبند.

امام جمعه چهاربرج در ادامه با اشاره به پیوند «عرفان» با «سیاست» در زندگی امام موسی کاظم(ع) و  بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبر ی امام خمینی(ره)، منبعث از آموزه های امام کاظم(ع) است، گفت: در بین شاگردان امامان معصوم(ع) جز حضرت امام خمینی(قدس‌سره) کدام شاگردی بوده است که این «سیاست» را با «معرفت» هماهنگ کرده باشد و این همان راه امام کاظم(ع) است که فرزند برومندش امام خمینی(قدس‌سره) پیموده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، افزود: بعضی ها می گویند ما نماز مان را بخوانیم بس است در حالی که این پرواز با یک بال است که امکان پرواز ندارد.

جلالی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در راه پیروزی انقلاب اسلامی بارها تبعید شدند، تصریح کرد:در راه مبارزه با شیطان و طاغوت خون های پاک زیادی به زمین ریخته شد و اکنون نوبت ما است تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به وظیفه خود عمل کنیم.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع)، اظهار کرد: هر ملّتى که درون خانه خود مورد هجوم قرار گیرد، ذلیل خواهد شد و ملتی که نمی تواند از خودش دفاع کند ، دشمن را نسبت به خود جری می کند و دشمن گستاخ می شود.

امام جمعه چهاربرج تصریح کرد: ما باید خودمان را چنان نشان بدهیم تا دشمن بداند که به این ملت نمی شود زور گفت و بر آن چیزی را تحمیل کرد.

جلالی افزود: این ما هستیم که معادلات جهان را تغییر می دهیم و خواهیم داد و این ما هستیم که پوزه استکبار را به خاک مالیدیم و این ماهستیم که اسرائیل را زمین گیر کردیم.

وی با اشاره به دیدار فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری، گفت:مقام معظم رهبری فرمودند: “همه بدانند؛ هم دوستان ما، هم دشمنان ما که ما در عرصه‌ جنگ نظامی دشمن را عقب زدیم، در عرصه‌ی جنگ سیاسی دشمن را عقب زدیم، در عرصه‌ی جنگ امنیّتی دشمن را عقب زدیم -همین کارهای این چند روز، کارهای امنیّتی بود؛ اینها کارهای مردمی نبود، کار امنیّتی بود؛ عقب‌زده شدند- در عرصه‌های مختلف دشمن را عقب زده‌ایم؛ به توفیق الهی، در عرصه‌ی جنگ اقتصادی هم دشمن را به طور قاطع عقب خواهیم زد.”

جلالی هم چنین در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه ماه رجب، شعبان و رمضان المبارک ماههای مراقبه هستند، افزود: مهم‌ترین مراقبه‌ در این سه ماه نورانی رجب، شعبان و رمضان المبارک، این است که انسان مراقب باشد در این ماه‌ها مرتکب معصیت، چه صغیره چه کبیره، نشود.

وی هم چنین با اشاره به همدلی مردم در کمک به زلزله زدگان و اظهار همدردی با زلزله زدگان خوی، سوریه و ترکیه، اظهار کرد: مردم ایران در همدلی و همراهی با یکدیگر در جهان بی‌نظیرند و مردم چهاربرج هم از صفت بارز ایرانیان مستثنی نیستند.

امام جمعه چهاربرج هم چنین از تلاش ها و زحمات فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شهرداری و شورای شهر در زیباسازی شهر در طول دهه مبارک فجر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.