دشمن در جنگ شناختی به دنبال جریان‌سازی و عملیات روانی است
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
شناسه : 313787
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال تصرف و تغییر افکار و اذهان مردم و جوانان بوده و دست به جریان‌سازی و عملیات روانی می‌زند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به‌روز مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آیت‌الله مدرس نماد و نماینده یک مجلسی الهی و نترس بود که در مقابل کفر و طاغوت با تمام قدرت ایستاد و از تهدیدات نترسید.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: آیت‌الله مدرس، اهل مبارزه بود و باید مثل آیت‌الله مدرس در راه حق و درست مبارزه کرد و نترس بود.

وی با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی جمهور اسلامی اشاره کرد و گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی، زیر نظر نخبگان و انسان‌های الهی و اسلامی، متدین و دین‌دار نوشته شده و مبتنی بر دستورات دین اسلامی بوده و در دنیا بی‌نظیر است.

حسن‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه امروز دشمن جنگ شناختی و معرفتی راه انداخته است، تصریح کرد: دشمن در جنگ شناختی به دنبال تصرف و تغییر افکار و اذهان مردم و جوانان بوده و لذا به جنگ شناختی و معرفتی روی آورده است و در این راه از نخبگان و رسانه‌ها استفاده می‌کند.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه مراقبت در جنگ شناختی بسیار مهم و ضروری است، اظهار کرد: جنگ شناختی، جنگ افکار و اندیشه‌ها بوده و با اعتقادات انسان کار دارد که دشمن برای دستیابی به اهداف خود و تصرف افکار و اندیشه‌ها دست به انواع حیله‌ها و ترفندها می‌زند.

وی با بیان اینکه زمان عوض شده اما اعتقادات عوض نشده و هنوز هم حق و باطل وجود دارد، افزود: باید در جنگ شناختی و جنگ حق و باطل؛ هوشیار بود و بصیرت داشت و از راه مستقیم کناره نگرفت.

حسن‌زاده القای ناامیدی و ناکارآمدی را از دیگر اهداف جنگ ترکیبی بر شمرد و تصریح کرد: ما از ابتدای انقلاب اسلامی با اینکه در تحریم بوده و جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ ولی همواره روبه‌رشد و تعالی و پیشرفت حرکت کرده و اکنون نیز این‌گونه بوده؛ ولی دشمن در جنگ شناختی برعکس به دنبال القای ضعف و ناامیدی بوده و می‌گوید که ما نمی‌توانیم و می‌خواهد این را در اذهان جوانان جای دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان همواره ادامه داشته و دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود بر نمی‌دارد، اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال توطئه و نیرنگ بوده و می‌خواهد ضربه بزند.

امام‌جمعه میاندوآب در ادامه به طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: برای تحلیل درست و منطقی چرایی شکل‌گیری طوفان الاقصی باید به سابقه ۷۵ساله جنایات رژیم صهیونیستی نگاه کرده و قضاوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ سال است که رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطینیان را غصب و انواع ظلم و ستم را بر فلسطینیان روا داشته است، افزود: غیرت جریحه‌دار شده مردم غزه و فلسطین به جوش آمد و طوفانی شد و طوفان الاقصی شکل گرفت.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.