دشمن به دنبال تسخیر افکار و اذهان مردم است
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۹
شناسه : 306093
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: جنگ امروز، جنگ اندیشه ها و افکار است و دشمن به دنبال تسخیر افکار و اذهان مردم است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امروز در جمع اعضای شبکه تربیتی صالحین در میاندوآب، اظهار کرد: هدف حلقات صالحین، نیروسازی و کادرسازی بوده و رسالت سرمربیان صالحین، تربیت نیرو برای دین و انقلاب است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی، افزود: کار بدون تشکیلات امکان پذیر نیست و برای موفقیت باید کار گروهی و تشکیلاتی انجام داد.

وی در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان، گفت: جنگ امروز، جنگ اندیشه ها و افکار است و دشمن به دنبال تسخیر افکار و اذهان مردم است.

حسن زاده تصریح کرد: دشمن روی جنگ ترکیبی برنامه ریزی کرده و در این راستا نیز قدم برمی دارد و در مقابله با این جنگ دشمنان، هر کس به وظیفه خود عمل کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر لزوم جهاد تبیین همواره تاکید داشته اند، اظهار کرد: جهاد تبیین وظیفه تک تک ما است و باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم.

وی بر لزوم اهمیت مطالعه نیز اشاره کرد و گفت: مطالعه بسیار مهم بوده و سرمربیان و مربیان باید به این موضوع توجه داشته و به موضوعات روز مسلط باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.