دشمن به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه است/ حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف سپاه است
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
شناسه : 300890
6
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی:

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا امید را از ملت ایران بگیرد و ناامیدی را ترویج دهد و در این راستا نیز از فضای مجازی استفاده می کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در آئین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهاربرج در سخنانی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: امروز فضای مجازی ماموریت دارد تا مرگ خاموش در مورد ملت ایران را اجرا کند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا امید را از ملت ایران بگیرد و ناامیدی را ترویج دهد و در این راستا نیز از فضای مجازی استفاده می کند.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ نرم به دنبال این است تا حجاب و غیرت را از ما بگیرد، گفت: حجاب مایه قدرت فرهنگی برای ما است و لذا دشمن می خواهد این فرهنگ را از بین ببرد و همان قضیه آندلس را پیاده سازی کند.

سردار رحیمی تصریح کرد: دشمن روی افکار و عقاید ما برنامه ریزی کرده و می خواهد با استفاده از مسائل مختلف و ترویج ناامیدی، به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد و باید در مقابل این توطئه دشمنان هوشیار باشیم.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی  در ادامه با اشاره به قدرت موشکی ایران اسلامی، اظهار کرد: اسرائیل از قدرت موشکی ایران خواب ندارند و در هراس هستند.

وی هم چنین با بیان اینکه مسئولان باید به فکر گره گشایی از مشکلات مردم باشند، افزود: سپاه خادم و نوکر مردم است و به این مدال نیز افتخار می کند.

سردار رحیمی هم چنین با بیان اینکه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف سپاه است، گفت: محرومیت زدایی و مردم یاری به ویژه در مناطق محروم با قدرت ادامه دارد.

در ادامه مراسم، سرهنگ پاسدار نوبخت عباسیان به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهاربرج معرفی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.